Психологічний зміст соціалізації дитини в освітньому закладі
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Психологічний зміст соціалізації дитини в освітньому закладі
|
|
Creator |
Хохліна, Олена Петрівна
|
|
Subject |
дитина
соціалізація освітній заклад |
|
Description |
Вивчення перспектив розвитку психолого-педагогічної науки та практики свідчить про особливу актуальність розробки особистісно зорієнтовних технологій навчання та виховання підростаючого покоління. Підґрунтям реалізації такої мети є розробка теоретичних та прикладних аспектів проблеми особистісного зростання дитини у контексті її поетапної соціалізації (адаптація, індивідуалізація, інтеграція, трудова та післятрудова стадії), з урахуванням його системної детермінації (біологічної та соціальної, зовнішньої та внутрішньої), відповідних педагогічних та розвивальних ефектів. Слід зазначити, що розуміння такого підходу до розв’язання проблеми є конкретизацією теорії культурно-історичного розвитку психіки (і конкретно особистості) Л.С. Виготського, яка знаходить продовження у теоріях С.Л. Рубінштейна, О.М. Леонтьєва, Г.С. Костюка та сучасних вчених-психологів.
|
|
Date |
2021-04-01T10:53:15Z
2021-04-01T10:53:15Z 2019 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Хохліна О. Психологічний зміст соціалізації дитини в освітньому закладі / Хохліна О.П. // Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій в умовах мережевого суспільства: Монографія колективна / За ред. Л.В. Помиткіної, О.П.Хохліної. – К.: ТОВ «Альфа-ПІК», 2019. – С.86-96.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49106 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|