Record Details

Особливості та маркетингові тенденції розвитку пивоварної галузі України

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Особливості та маркетингові тенденції розвитку пивоварної галузі України
Features and marketing trends of development of Ukrainian beer industry
 
Creator Радченко, Ганна Анатоліївна
Радченко, Анна Анатолиевна
Radchenko, Anna Anatolyevna
Колбушкін, Юрій Петрович
Колбушкин, Юрий Петрович
Kolbushkin, Yurii Petrovych
Томчук, Анастасія
 
Subject пивоварна галузь
ринок пива
крафт
реклама
законодавче регулювання
brewing industry
beer market
kraft
advertising
legislative regulation
658.8
 
Description У статті розглянуто основні тенденції розвитку пивоварної галузі в Україні. Визначено основних гравців на ринку, обсяги випуску та величину використання виробничих потужностей підприємств, зайнятих броварством. Досліджено обсяги експортно-імпортних операцій у галузі.
Проаналізовано рівень цін на пивну продукцію в Україні та інших країнах світу. Визначено роль
крафтових пивоварень та представлено прогноз їх розвитку в майбутньому. Встановлено, що в
2017 р. крафт зайняв приблизно 1% ринку в Україні та є майбутнім українського пивного ринку та
першим кроком до формування культури споживання напою. Проаналізовано особливості законодавчого регулювання, а саме обмеження влади щодо рекламної діяльності пивзаводів, упровадження вимог до перебрендування продукції, введення нових правил ліцензування та появу пільг
на ліцензію, а також обмеження на рівні міськрад, що стосуються заборони продажу алкоголю в
установлений час доби.
У статті розглянуто основні тенденції розвитку пивоварної галузі в Україні. Визначено основних гравців на ринку, обсяги випуску та величину використання виробничих потужностей підприємств, зайнятих броварством. Досліджено обсяги експортно-імпортних операцій у галузі.
Проаналізовано рівень цін на пивну продукцію в Україні та інших країнах світу. Визначено роль
крафтових пивоварень та представлено прогноз їх розвитку в майбутньому. Встановлено, що в
2017 р. крафт зайняв приблизно 1% ринку в Україні та є майбутнім українського пивного ринку та
першим кроком до формування культури споживання напою. Проаналізовано особливості законодавчого регулювання, а саме обмеження влади щодо рекламної діяльності пивзаводів, упровадження вимог до перебрендування продукції, введення нових правил ліцензування та появу пільг
на ліцензію, а також обмеження на рівні міськрад, що стосуються заборони продажу алкоголю в
установлений час доби.
В статье рассмотрены основные тенденции развития пивоваренной отрасли в Украине. Определены основные игроки на рынке, объемы выпуска и величина использования производственных мощностей предприятий занятых пивоварением. Исследованы объемы экспортно-импортных операций по отрасли. Проанализирован уровень цен на пивную продукцию в Украине и
других странах мира. Определена роль крафтовых пивоварен и представлен прогноз их развития в будущем. Установлено, что в 2017 г. крафт занял примерно 1% рынка в Украине и является
будущим украинского пивного рынка и первым шагом к формированию культуры потребления
напитка. Проанализированы особенности законодательного регулирования, а именно ограничения власти по рекламной деятельности пивзаводов, внедрение требований по перебрендированию продукции, введение новых правил лицензирования и появление льгот на лицензию, а
также ограничения на уровне горсоветов, касающиеся запрета продажи алкоголя в установленное время суток.
The beer market analysis is important for the production enterprise management, as the results
can be used to ensure production high efficiency, marketing policy, management, both in the implementation of new projects, and to improve existing business processes. Legislative innovations have a
significant impact on the breeding development. In recent years, we have seen an active public policy
aimed at limiting the beer producers advertising activities, the new licensing rules application, certification, and the excise rates regular change. The article considers the main trends of the beer market in
Ukraine. The basic players in the market, production volumes and production capacities use size of the
enterprises engaged in brewing are determined. The volume of export-import operations by industry
is investigated. The role of kraft breweries has been determined and the forecast of their development
in the future is presented. The legislative regulation peculiarities and marketing situation in the brewing
sector of Ukraine are analyzed. The main trend of the present day was the craft brewing market development. The main consumers motive is the product`s non-price characteristics, its taste properties, which
enable to satisfy the new experiences attraction. In 2017, this kind of beer took about 1% of the market in
Ukraine. Trend came from the USA, where in 2017, craft beer took a quarter of the production volume.
 
Date 2020-05-19T10:29:34Z
2020-05-19T10:29:34Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Радченко Г.А. Колбушкін Ю.П. Томчук А.С. Особливості та маркетингові тенденції розвитку пивоварної галузі України // Проблеми системного підходу в економіці: зб. наук. пр. - Випуск 6 (68) / К., Національий авіаційний університет, 2018. - С. 166-173.
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42748
10.32782/2520-2200/2018-6-32
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ