Record Details

Вплив бренду на попит та поведінку споживачів

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Вплив бренду на попит та поведінку споживачів
 
Creator Білявський, Валентин Миколайович
Белявский, Валентин Николаевич
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Догузов, Ростислав Дмитрович
Догузов, Ростислав Дмитриевич
Dohuzov, Rostyslav Dmytrovych
 
Subject бренди
попит
люксові бренди
поведінка споживачів
334.78.005.35(082)
 
Description В сучасних умовах торгівля вийшла на значно вищій рівень ніж раніше. Сьогодні, завдяки рекламі, виробники «змушують» нас купувати те, що нам інколи зовсім не потрібно, доводячи нам що це, начебто, товар першої необхідності, а ціна на товар не завжди залежить від якості, а частіше спирається на те, який бренд його виробив.
Волинський національний університет ім. Л. Українки
 
Date 2021-04-05T15:13:58Z
2021-04-05T15:13:58Z
2021-02-18
 
Type Thesis
 
Identifier Білявський В.М., Догузов Р.Д. Вплив бренду на попит та поведінку споживачів // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : міжнар. наук.-практ. конф., м. Луцьк, 18 лютого 2021 р. Луцьк : Волинський національний університет ім. Л. Українки, 2021. С. 26–28.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49605
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Волинський національний університет ім. Л. Українки
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ