Вплив бренду на попит та поведінку споживачів
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Вплив бренду на попит та поведінку споживачів
|
|
Creator |
Білявський, Валентин Миколайович
Белявский, Валентин Николаевич Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich Догузов, Ростислав Дмитрович Догузов, Ростислав Дмитриевич Dohuzov, Rostyslav Dmytrovych |
|
Subject |
бренди
попит люксові бренди поведінка споживачів 334.78.005.35(082) |
|
Description |
В сучасних умовах торгівля вийшла на значно вищій рівень ніж раніше. Сьогодні, завдяки рекламі, виробники «змушують» нас купувати те, що нам інколи зовсім не потрібно, доводячи нам що це, начебто, товар першої необхідності, а ціна на товар не завжди залежить від якості, а частіше спирається на те, який бренд його виробив.
Волинський національний університет ім. Л. Українки |
|
Date |
2021-04-05T15:13:58Z
2021-04-05T15:13:58Z 2021-02-18 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Білявський В.М., Догузов Р.Д. Вплив бренду на попит та поведінку споживачів // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : міжнар. наук.-практ. конф., м. Луцьк, 18 лютого 2021 р. Луцьк : Волинський національний університет ім. Л. Українки, 2021. С. 26–28.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49605 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Волинський національний університет ім. Л. Українки
|
|