Record Details

Підготовка майбутніх викладачів вищого технічного закладу освіти до використання технологій змішаного навчання

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Підготовка майбутніх викладачів вищого технічного закладу освіти до використання технологій змішаного навчання
 
Creator Маркова, Інна Віталіївна
 
Subject дипломна робота
заклад вищої технічної освіти
викладач
педагогічна діяльність
інноваційна технологія
змішане навчання
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ".
Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «магістр», галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки», освітньо-професійна програма «Інноваційні педагогічні технології в закладах вищої технічної освіти»
Керівник проекту: д. пед. наук, професор Барановська Лілія Володимирівна
У кваліфікаційної роботі розкрито особливості підготовки майбутніх викладачів закладів вищої технічної освіти до педагогічної діяльності з використанням технологій змішаного навчання на основі аналізу ОПП «Інноваційні педагогічні технології в закладах вищої технічної освіти», зокрема виокремлено інтегральну, загальні та фахові компетентності, необхідні для підготовки до використання технологій змішаного навчання магістрантами освітніх, педагогічних наук, зорієнтованих на викладацьку діяльність у ЗВТО. Проаналізовано стан здійснення цієї підготовки, виділено причини застосування дистанційної форми освітньої діяльності та інтегрування її в традиційну форму навчання і професійної підготовки студентів технічного вишу, зазначено поширені платформи дистанційного навчання й виокремлено проблеми їх застосування. Описано педагогічні умови, які сприяють удосконаленню підготовки майбутніх викладачів закладів вищої технічної освіти до педагогічної діяльності з використанням технологій змішаного навчання, ними є: умотивованість студентів на оволодіння педагогічною професією; використання методологічних підходів і принципів, значущих для підготовки педагогів у технічних ЗВО в умовах змішаного навчання; застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній підготовці викладачів для діяльності у закладах вищої технічної освіти; інтегрування новітніх комп’ютерних технологій в освітній процес з підготовки науково-педагогічних працівників для технічних університетів. Проаналізовано компоненти структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх викладачів закладів вищої технічної освіти до педагогічної діяльності з використанням технологій змішаного навчання. Ними є: методологічно-цільовий, змістово-процесуальний і діагностично-результативний блоки.
Наукова новизна результатів дослідження полягає в тому, що в процесі здійснення педагогічного дослідження уперше було визначено педагогічні умови та обґрунтовано структурно-функціональну модель підготовки майбутніх викладачів технічних ЗВО до педагогічної діяльності з використанням технологій змішаного навчання; уперше введено поняття «педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх викладачів ТЗВО до професійної діяльності з використанням технологій змішаного навчання» і визначено його дефініцію. Це обставини, що пов’язані з організацією освітнього процесу у ТЗВО, які сприяють розвитку студента як особистості і компетентного фахівця через забезпечення методичного супроводу використання змішаного навчання, поглиблення мотивації науково-педагогічних працівників до його застосування, переосмислення процесу організації педагогічної практики студентів було уточнено особливості змісту ОПП з підготовки викладачів технічних ЗВО; подальшого розвитку набули технології змішаного навчання, які використовуються в галузі вищої технічної освіти.
Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що вони можуть бути використані при розробленні курсів дистанційного навчання у ЗВТО; у процесі проведення курсів підвищення кваліфікації викладачів з проблеми запровадження технологій змішаного навчання; для написання статей і тез наукових конференцій стосовно особливостей організації освітньої діяльності в умовах пандемії тощо.
 
Date 2021-01-05T15:04:42Z
2021-01-05T15:04:42Z
2020
 
Type Learning Object
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45000
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ