Record Details

Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Міжнародний стратегічний маркетинг"

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Міжнародний стратегічний маркетинг"
Educational and methodical complex of the discipline "International Strategic Marketing"
 
Creator Набок, Інна Іванівна
Nabok, Inna
 
Subject міжнародний маркетинг
стратегії конкурентоспроможності
міжнародні стратегії бізнесу
international marketing
competitiveness strategies
international business strategies
 
Description Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі міжнародних економічних відносин.
Метою викладання дисципліни є формування системи знань стосовно системи, методів та алгоритмів аналізу внутрішнього і зовнішнього бізнес-середовища підприємств, шляхів і резервів його маркетингового розвитку, отримання студентами знань в сфері методології, методів, механізмів та інструментів організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства (організації).
This discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of international economic relations.
The purpose of teaching the discipline is to form a system of knowledge about the system, methods and algorithms for analyzing the internal and external business environment of enterprises, ways and reserves of its marketing development, students gain knowledge in methodology, methods, mechanisms and tools for organizing and managing marketing activities. .
 
Date 2021-02-25T07:32:15Z
2021-02-25T07:32:15Z
2021
 
Type Learning Object
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47756
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ