Дослідження впливу стабілізації земляного полотна на загальну стійкість конструкції дорожнього одягу
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Дослідження впливу стабілізації земляного полотна на загальну стійкість конструкції дорожнього одягу
|
|
Creator |
Антонюк, Василь Михайлович
|
|
Subject |
дипломна робота
автомобільна дорога земляне полотно грунт експлуатаці стабілізатори |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник: к.т.н.,доцент Химерик Тетяна Юріївна
В теперішній час автомобільні дороги витримують підвищене транспортне нава-нтаження, яке збільшується з кожним роком. Головною функцією автомобільних доріг є забезпечення проїзду автомобілів, при чому необхідно забезпечити проїзд цілорічний, безперебійний і безпечний для всіх автомобілів, яким по ваговим параметрам і габаритам дозволено користатися до-рогами, а також створювати необхідні умови для всіх учасників дорожнього руху. Для забезпечення вказаних функцій дорожньо-експлуатаційні організації повин-ні систематично проводити необхідні роботи з утримання і ремонту автомобільних до-ріг з використанням сучасних інноваційних матеріалів, наприклад, стабілізаторів грун-тових мас. Значне розповсюдження за останні роки отримали методи стабілізації глинистих грунтів розчинами стабілізаторів на кислотній основі. Обробка стабілізаторами дозво-ляє збільшити модуль пружності і міцністні характеристики глинистого грунту на 20-30%. Одночасно підвищується водостійкість грунту, а оптимальна вологість знижується на 2-4%. Характерна особливість метода - застосування розчинів стабілізаторів дуже низької концентрації. Реальні витрата стабілізаторів при будівництві 1 км конструктивного шару товщиню 20 см і шириною 8 м складає 120-200 л. Остання обставина дозволяє отримати великий економічний ефект на будівництвах, де користуються привізними кам’яними матеріалами. Багаторічний досвід застосування цих стабілізаторів показав, що внаслідок не-достатньої водостійкості і міцності оброблені зв’язні грунти маають обмежене застосу-вання, а часто вимагають значних витрат на ускладнення дорожньої конструкції. |
|
Date |
2021-02-19T10:42:33Z
2021-02-19T10:42:33Z 2020 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47538
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|