Record Details

Дослідження впливу стабілізації земляного полотна на загальну стійкість конструкції дорожнього одягу

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Дослідження впливу стабілізації земляного полотна на загальну стійкість конструкції дорожнього одягу
 
Creator Антонюк, Василь Михайлович
 
Subject дипломна робота
автомобільна дорога
земляне полотно
грунт
експлуатаці
стабілізатори
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник: к.т.н.,доцент Химерик Тетяна Юріївна
В теперішній час автомобільні дороги витримують підвищене транспортне нава-нтаження, яке збільшується з кожним роком.
Головною функцією автомобільних доріг є забезпечення проїзду автомобілів, при чому необхідно забезпечити проїзд цілорічний, безперебійний і безпечний для всіх автомобілів, яким по ваговим параметрам і габаритам дозволено користатися до-рогами, а також створювати необхідні умови для всіх учасників дорожнього руху.
Для забезпечення вказаних функцій дорожньо-експлуатаційні організації повин-ні систематично проводити необхідні роботи з утримання і ремонту автомобільних до-ріг з використанням сучасних інноваційних матеріалів, наприклад, стабілізаторів грун-тових мас.
Значне розповсюдження за останні роки отримали методи стабілізації глинистих грунтів розчинами стабілізаторів на кислотній основі. Обробка стабілізаторами дозво-ляє збільшити модуль пружності і міцністні характеристики глинистого грунту на 20-30%. Одночасно підвищується водостійкість грунту, а оптимальна вологість знижується на 2-4%. Характерна особливість метода - застосування розчинів стабілізаторів дуже низької концентрації. Реальні витрата стабілізаторів при будівництві 1 км конструктивного шару товщиню 20 см і шириною 8 м складає 120-200 л. Остання обставина дозволяє отримати великий економічний ефект на будівництвах, де користуються привізними кам’яними матеріалами.
Багаторічний досвід застосування цих стабілізаторів показав, що внаслідок не-достатньої водостійкості і міцності оброблені зв’язні грунти маають обмежене застосу-вання, а часто вимагають значних витрат на ускладнення дорожньої конструкції.
 
Date 2021-02-19T10:42:33Z
2021-02-19T10:42:33Z
2020
 
Type Other
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47538
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ