Підготовка майбутніх соціальних працівників до толерантної взаємодії з дітьми з особливими потребами
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Підготовка майбутніх соціальних працівників до толерантної взаємодії з дітьми з особливими потребами
|
|
Creator |
Крокос, Владислава Сергіївна
|
|
Subject |
дипломна робота
толерантність особливі потреби умови підготовки майбутніх соціальних працівників дипломная работа толерантность особенные потребности условия подготовки будущих социальных работников |
|
Description |
Робота публікується згідно з наказом ректора «Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ» № 580/од. 29.12.2020 р. Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 23 «Соціальна робота», спеціальність 231 «Соціальна робота», освітньо-професійна програма «Соціальна робота». Керівник проекту: к.пед.наук, доцент Петренко Тетяна Вячеславівна
У дипломній роботі виділено сучасні етапи розвитку освіти в Україні. Визначено концептуальні, структурно-організаційні засади, орієнтація на духовне вдосконалення особистості, розвиток її індивідуальності. З огляду на це актуалізується важливість гуманізації навчально-виховного процесу у вищій школі, формування у майбутнього соціального працівника толерантного ставлення до дітей з особливими потребами, поваги до них. У дослідженні вперше розглядаються і визначені педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до толерантної взаємодії з дітьми з особливими потребами. Результати, отримані автором у ході теоретичного та експериментального дослідження, мають наукову цінність і можуть бути використані викладачами вищих навчальних закладів у роботі. В дипломной работе выделены современные этапы развития образования в Украине. Определены концептуальные, структурно-организационные принципы, ориентация на духовное совершенствование личности, развитие ее индивидуальности. Учитывая это, актуализируется важность гуманизации учебно-воспитательного процесса в высшей школе, формирование у будущего социального работника толерантного отношения к детям с особенными потребностями, уважения к ним. В исследовании впервые рассматриваются и определены педагогические условия подготовки будущих социальных работников к толерантному взаимодействию с детьми с особенными потребностями. Результаты, полученные автором в ходе теоретического и экспериментального исследования, имеют научную ценность и могут быть использованы преподавателями высших учебных заведений в работе. |
|
Date |
2021-01-20T20:43:18Z
2021-01-20T20:43:18Z 2020 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45384
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|