Record Details

Підготовка майбутніх соціальних працівників до толерантної взаємодії з дітьми з особливими потребами

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Підготовка майбутніх соціальних працівників до толерантної взаємодії з дітьми з особливими потребами
 
Creator Крокос, Владислава Сергіївна
 
Subject дипломна робота
толерантність
особливі потреби
умови підготовки майбутніх соціальних працівників
дипломная работа
толерантность
особенные потребности
условия подготовки будущих социальных работников
 
Description Робота публікується згідно з наказом ректора «Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ» № 580/од. 29.12.2020 р. Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 23 «Соціальна робота», спеціальність 231 «Соціальна робота», освітньо-професійна програма «Соціальна робота». Керівник проекту: к.пед.наук, доцент Петренко Тетяна Вячеславівна
У дипломній роботі виділено сучасні етапи розвитку освіти в Україні. Визначено концептуальні, структурно-організаційні засади, орієнтація на духовне вдосконалення особистості, розвиток її індивідуальності. З огляду на це актуалізується важливість гуманізації навчально-виховного процесу у вищій школі, формування у майбутнього соціального працівника толерантного ставлення до дітей з особливими потребами, поваги до них.
У дослідженні вперше розглядаються і визначені педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до толерантної взаємодії з дітьми з особливими потребами.
Результати, отримані автором у ході теоретичного та експериментального дослідження, мають наукову цінність і можуть бути використані викладачами вищих навчальних закладів у роботі.
В дипломной работе выделены современные этапы развития образования в Украине. Определены концептуальные, структурно-организационные принципы, ориентация на духовное совершенствование личности, развитие ее индивидуальности. Учитывая это, актуализируется важность гуманизации учебно-воспитательного процесса в высшей школе, формирование у будущего социального работника толерантного отношения к детям с особенными потребностями, уважения к ним.
В исследовании впервые рассматриваются и определены педагогические условия подготовки будущих социальных работников к толерантному взаимодействию с детьми с особенными потребностями.
Результаты, полученные автором в ходе теоретического и экспериментального исследования, имеют научную ценность и могут быть использованы преподавателями высших учебных заведений в работе.
 
Date 2021-01-20T20:43:18Z
2021-01-20T20:43:18Z
2020
 
Type Book
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45384
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ