Record Details

Розробка та дослідження паливної системи пасажирського літака з 2 ТРДД та злітною масою 75-80 тонн

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Розробка та дослідження паливної системи пасажирського літака з 2 ТРДД та злітною масою 75-80 тонн
 
Creator Камдем-Кам, Шіслен Жорес
 
Subject дипломна робота
літак
паливо
паливна система
проектування конструкції
паливовимірні пристої
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, с.н.с. Бадах Валерій Миколайович
Паливні системи літальних апаратів (ЛА) призначенні для розміщення на борту необхідного запасу палива і безперебійної подачі палива в камери згорання двигунів за всіх можливих умов польоту для певного ЛА і режимів роботи двигунів. Крім того, паливна система забезпечує охолодження масла, агрегатів радіоелектронної апаратури, виконує регулювання положення центру ваги ЛА в заданому діапазоні. Паливо іноді використовується також як робоча рідина у різних автоматичних пристроях (керування стулками реактивного сопла і лопатками вхідного напрямного апарата). До паливних систем висуваються вимоги надійності, живучості пожежної безпеки, масових і габаритних характеристик , простоти конструкції, контролепридатності, експлуатаційної технологічності, забезпечення міцності та вібростійкості їх елементів. Паливні системи сучасних ЛА – це складний комплекс великої кількості взаємопов’язаних підсистем: подачі палива до двигунів, перекачування палива, управління порядком вироблення палива з баків, наддуву і дренажу паливних баків, заправки і зливання палива на землі та в польоті, охолодження і контролю тощо. Для забезпечення створення раціональної паливної системи під час проектування, враховуючи велику кількість функціональних і конструктивних зв’язків у паливній системі та зв’язок її з іншими системами ЛА, необхідно проводити порівнювальний аналіз різних схемних і конструктивних варіантів та приймати компромісні рішення.
 
Date 2021-02-12T08:46:18Z
2021-02-12T08:46:18Z
2020-12-21
 
Type Thesis
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46945
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ