Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Основи менеджменту, маркетингу, підприємництва"
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Основи менеджменту, маркетингу, підприємництва"
Educational and methodical complex of the discipline "Fundamentals of management, marketing, entrepreneurship" |
|
Creator |
Ричка, Марина Анатоліївна
Rychka, Maryna |
|
Subject |
менеджмент
управління маркетинг ведення бізнесу management marketing doing business |
|
Description |
Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують міжнародний профіль фахівця в області міжнародних економічних відносин. Метою викладання дисципліни є: викладання навчальної дисципліни є формування у студентів системи знань про сутність і зміст менеджменту як мистецтво управління, про сутність і зміст маркетингу як філософію підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки і конкуренції, та засвоєння теоретичних основ підприємницької діяльності та практичних навичок в різних сферах економіки This discipline is a theoretical and practical basis for a set of knowledge and skills that form the international profile of a specialist in the field of international economic relations. The purpose of teaching the discipline is: teaching the discipline is to form students' knowledge of the essence and content of management as the art of management, the essence and content of marketing as a philosophy of entrepreneurship in a market economy and competition, and mastering the theoretical foundations of business and practical skills in various areas of the economy |
|
Date |
2021-03-03T08:27:05Z
2021-03-03T08:27:05Z 2021 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48121
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|