Record Details

Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Основи менеджменту, маркетингу, підприємництва"

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Основи менеджменту, маркетингу, підприємництва"
Educational and methodical complex of the discipline "Fundamentals of management, marketing, entrepreneurship"
 
Creator Ричка, Марина Анатоліївна
Rychka, Maryna
 
Subject менеджмент
управління
маркетинг
ведення бізнесу
management
marketing
doing business
 
Description Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують міжнародний профіль фахівця в області міжнародних економічних
відносин.
Метою викладання дисципліни є: викладання навчальної дисципліни є формування у студентів системи знань про сутність і зміст менеджменту як мистецтво управління, про сутність і зміст маркетингу як філософію підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки і конкуренції, та засвоєння теоретичних основ підприємницької діяльності та практичних навичок в різних сферах економіки
This discipline is a theoretical and practical basis for a set of knowledge and skills that form the international profile of a specialist in the field of international economic
relations.
The purpose of teaching the discipline is: teaching the discipline is to form students' knowledge of the essence and content of management as the art of management, the essence and content of marketing as a philosophy of entrepreneurship in a market economy and competition, and mastering the theoretical foundations of business and practical skills in various areas of the economy
 
Date 2021-03-03T08:27:05Z
2021-03-03T08:27:05Z
2021
 
Type Learning Object
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48121
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ