Record Details

Управління інтегрованим логістичним сервісом в ланцюгах постачання імпортних товарів

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Управління інтегрованим логістичним сервісом в ланцюгах постачання імпортних товарів
Управление интегрированным логистическим сервисом в цепях поставок импортных товаров
Management of integrated logistics service in the supply chains of imported goods
 
Creator Галузинець, Яна Сергіївна
 
Subject логістичний інтегратор
клієнт
інтегрований логістичний сервіс
метрики логістичного сервісу
імпортні ланцюги постачання
дипломна робота
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: д.е.н., професор Григорак М.Ю.
У дипломній роботі розглянуто основні підходи до побудови інтегрованого логістичного сервісу.
Теоретичний розділ був присвячений визначенню: місця логістичного обслуговування в логістичному сервісу, класифікації логістичного сервісу, ролі PL-провайдерів в наданні логістичного сервісу та метрик логістичного сервісу.
Аналітична частина роботи стосувалася аналізу надання логістичних послуг в ланцюгах постачання імпортних товарів логістичною компанією «ФТП», де найбільш проблемними місцями є збільшення витрат та часу в ланцюгу постачання та, відповідно, зменшення якості логістичного сервісу.
В проектній частини дипломної роботи була розроблена методична модель створення якісного інтегрованого логістичного сервісу, яка включає управління: знаннями, ризиками та інформацією. На основі цієї моделі було запропоновано впровадження ІТ-системи управління знаннями та використання набутих знань для надання інтегрованого логістичного сервісу вигоди від якої отримує як клієнт, так і логістична компанія.
Матеріали дипломної роботи рекомендуються використовувати під час проведення наукових досліджень, у навчальному процесі та в практичній діяльності фахівців логістичних підрозділів.
The main approaches to the construction of an integrated logistics service are considered in the Master Thesis.
The theoretical chapter was dedicated to determine: the place of logistics supporting in the logistics service, the classification of logistics services, the role of PL-providers in logistics services delivery and metrics of logistics services.
The analytical part concerned the analysis of logistics services delivery in the supply chains of imported goods by the logistics company “FTP”, where the most problematic places are increasing costs and time in the supply chain and, consequently, reducing the logistics services quality.
A methodical model of creating a high-quality integrated logistics service was developed, which includes knowledge management, risk management and information management in the project part of the Master Thesis. Based on this model, it was proposed to implement an IT knowledge management system and use the acquired knowledge to provide an integrated logistics service, which benefits the client and the logistics company.
Materials of the thesis are recommended for use during scientific research, in the educational process and in the practical work of specialists of logistics departments.
 
Date 2021-01-27T08:53:55Z
2021-01-27T08:53:55Z
2020-12-22
 
Type Other
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45480
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ