Розвиток професійної культури інженерів авіаційної галузі у післядипломній освіті
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Розвиток професійної культури інженерів авіаційної галузі у післядипломній освіті
Development of the professional culture of aviation engineers in postgraduate education Развитие профессиональной культуры инженеров авиационной отрасли в последипломном образовании |
|
Creator |
Демченко, Наталія Іванівна
Demchenko, Nataliia Демченко, Наталия Ивановна |
|
Subject |
авіаційні правила України
професійна культура професійні компетентності інженер авіаційної галузі культурно-освітнє середовище післядипломна освіта саморозвиток стандарти вищої освіти Аviation regulations of Ukraine professional culture professional competencies aviation industry engineer cultural and educational environment postgraduate education self-development higher education standards Авиационные правила Украины профессиональная культура профессиональные компетентности инженер авиационной отрасли культурно-образовательная среда последипломное образование саморазвитие стандарты высшего образования 378.046-021.68:656.7.071.1(043.5) |
|
Description |
Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми розвитку професійної культури інженерів авіаційної галузі у післядипломній освіті. Висвітлено особливості професійної підготовки інженерів авіаційної галузі у закладах вищої технічної та післядипломної освіти; уточнено термін «сформованість професійної культури» та «неперервна професійна освіта»; сформульовано визначення «професійної культури сучасного інженера авіаційної галузі». Розроблено та експериментально перевірено ефективність структурно-функціональної моделі розвитку професійної культури інженерів авіаційної галузі, системоутворювальним ядром якої є сукупність науково обґрунтованих психолого-педагогічних умов: сформованість професійно-педагогічної культури викладачів ЗВТО та інструкторів навчальних авіаційних центрів; стимулювання механізмів особистісно-професійного саморозвитку та самовдосконалення студентів та слухачів; інтегрування та наступність структури і змісту професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням синергетичних принципів; урахування андрагогічних та акмеологічних особливостей у процесі підготовки/перепідготовки слухачів (авіаційних фахівців) в системі післядипломної освіти. Виокремлено критерії, показники та рівні сформованості професійної культури інженерів авіаційної галузі. The dissertation work is a theoretical and experimental study of the problem of developing the professional culture of aviation engineers in postgraduate education. The features of professional training of engineers of the aviation industry in institutions of higher technical and postgraduate education are highlighted; clarified the term “formation of professional culture” and “continuous professional education”; the definition of “professional culture of a modern engineer of the aviation industry” has been formulated. The effectiveness of the structural and functional model of the development of the professional culture of engineers of the aviation industry has been developed and experimentally tested, the backbone of which is a set of scientifically grounded psychological and pedagogical conditions: the formation of the professional and pedagogical culture of teachers of a higher technical institution and instructors of training aviation centers; stimulation of the mechanisms of personal and professional self-development and self-improvement of students and listeners; integration and continuity of the structure and content of vocational training / retraining, taking into account synergistic principles; taking into account andragogical and acmeological peculiarities in the process of training/retraining of students (aviation specialists) in the system of postgraduate education. Criteria, indicators and levels of formation of the professional culture of aviation engineers are highlighted. Диссертационная работа является теоретико-экспериментальным исследованием проблемы развития профессиональной культуры инженеров авиационной отрасли в последипломном образовании. Освещены особенности профессиональной подготовки инженеров авиационной отрасли в учреждениях высшего технического и последипломного образования; уточнено термины «сформированность профессиональной культуры» и «непрерывное профессиональное образование»; сформулировано определение «профессиональной культуры современного инженера авиационной отрасли». Разработана и экспериментально проверена эффективность структурно-функциональной модели развития профессиональной культуры инженеров авиационной отрасли, системообразующим ядром которой является совокупность научно-обоснованных психолого-педагогических условий: сформированность профессионально-педагогической культуры преподавателей высшего технического заведения и инструкторов учебных авиационных центров; стимулирование механизмов личностно-профессионального саморазвития и самосовершенствования студентов и слушателей; интегративность и преемственность структуры и содержания профессиональной подготовки/переподготовки с учетом синергетических принципов; учет андрагогических и акмеологических особенностей в процессе подготовки/ переподготовки слушателей (авиационных специалистов) в системе последипломного образования. Выделены критерии, показатели и уровни сформированности профессиональной культуры инженеров авиационной отрасли. |
|
Date |
2021-03-22T09:56:05Z
2021-03-22T09:56:05Z 2021-03-22 |
|
Identifier |
Демченко Н.І. Розвиток професійної культури інженерів авіаційної галузі у післядипломній освіті. – Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (01 Освіта / Педагогіка). – Національний авіаційний університет, Київ, 2021. – 295 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48820 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|