Record Details

Зміст і динаміка навчальної мотивації студентів-практичних психологів

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Зміст і динаміка навчальної мотивації студентів-практичних психологів
Content and dynamics of educational motivation of students-practical psychologists
 
Creator Бондар, Людмила Вікторівна
Bondar, Liudmyla
Литвинчук, Наталя Борисівна
Lytvynchuk, Natalia
 
Subject мотив
мотивація
навчальна мотивація
студенти-практичні психологи
ефективність навчальної діяльності
motive
motivation
educational motivation
students-practical psychologists
efficiency of educational activity
 
Description Проблема мотивів поведінки і діяльності — одна із найважливіших у психології. Велика плеяда науковців досліджувала феномен поняття «мотив», але так і не прийшла до однозначного визначення. Є. П. Іллін розглядає мотив як складне психологічне утворення, що спонукає до свідомих дій та вчинків, а також є основою для цих дій. Визначенням «мотив», за Ілліним, часто позначаються такі психологічні явища, як: намір, бажання, прагнення, побоювання тощо, у яких відображається наявність у людській психіці готовності, що спонукає до досягнення певної мети.
The motivation of future psychologists in their third and fourth years of study is investigated . The degree and dynamics of expression of different groups of motives from the third to the fourth years are shown. The dominant educational motives of students, upon which the effectiveness of educational activity and qualitative mastering of professional competencies depend are revealed.
 
Date 2020-04-02T07:55:50Z
2020-04-02T07:55:50Z
2020-03-20
 
Type Article
 
Identifier Бондар Л.В. Зміст і динаміка навчальної мотивації студентів-практичних психологів / Л.В. Бондар, Н.Б. Литвинчук // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2020. – С. 28 – 30
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42075
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ