Record Details

СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ВМІНЬ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ВМІНЬ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
STRUCTURAL AND FUNCTIONAL MODEL OF FORMATION OF PROFESSIONAL SKILLS OF FUTURE JUNIOR SPECIALIST ECONOMICS
 
Creator Гаврутенко, Л. А.; викладач Промислово-економічного коледжу Національного авіаційного університет
 
Subject структурно-функціональна модель; інноваційні технології; молодший спеціаліст економічного профілю; професійні вміння
УДК 378.147 (045)
structural and functional model; innovative technology; economics junior specialist; professional skills

 
Description У статті мова йдеться про підготовку майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації. З’ясовано, що вагомим чинником формування професійних вмінь майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю є розробка структурно-функціональної моделі формування професійних вмінь, яка структурує етапи підготовки  майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю, удосконалить їх та дасть змогу визначити організаційно-педагогічні умови даного процесу.
In the article it comes to training future junior specialists of economics in universities I-II level of accreditation. It was found that a significant factor in shaping the future of professional skills of junior specialists in economics is the development of structural and functional model of professional skills, which structures the stages of preparation of the future junior specialists in economics, will improve them and will help define organizational and pedagogical conditions of the process
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2015-03-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10189
10.18372/2411-264X.6.10189
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 6 (2015)
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 6 (2015)
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 6 (2015)
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ