MAIN FEATURES OF THE ENGLISH LANGUAGE COURSE FOR THE MASTER’S DEGREE AT UNIVERSITIES OF SWITZERLAND
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
MAIN FEATURES OF THE ENGLISH LANGUAGE COURSE FOR THE MASTER’S DEGREE AT UNIVERSITIES OF SWITZERLAND
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УНІВЕРСИТЕТАХ ШВЕЙЦАРСЬКОЇ КОНФЕДЕРАЦІЇ |
|
Creator |
Заслужена, А. А.; викладач кафедри іноземних мов та прикладної лінгвістики Національного авіаційного універси-тету
|
|
Subject |
forms of learning activities; content analysis; Master in English; problem study; Switzerland
— контент-аналіз; магістр з англійської мови; проблемне навчання; форми організації навчальної діяльності; Швейцарська Конфедерація УДК 378.22(494)=111(045) |
|
Description |
This article highlights the content of masters’ training in English language at Swiss universities. The features of the professional designation of Masters at Swiss universities are determined. The possibility of selection to exercise their master’s studies in the chosen specialization (English linguistics or English literature) by students is drtermined. The paper is aimed to identify its features (using of multicultural, competence, communicative approaches) and the opportunities to use the experience of Swiss universities for specialists’ training in English language and literature at Ukrainian universities (the formation of professional philologist against the background of the language picture of the world, the development of his/her rhetorical and communicative skills). It was found that preparation of the given master focuses on problem-based learning, which promotes formation of independent analytical and creative thinking through regular active student participation. Also forms of organization of learning activities such as lectures, seminars, symposia, workshops producing skills of practical application of specific knowledge to form person gradually as undergraduate rhetorical identity are considered
Стаття присвячена контекст-аналізу підготовки магістрів з англійської мови в університетах Швейцарської Конфедерації. Визначено особливості фахового призначення випускника магістратури швейцарських університетів. Встановлено можливість вибору студентами здійснення їхнього навчання в магістратурі за обраною спеціалізацією (англійська лінгвістика або англійська література). З’ясовано, що у процесі підготовки данного магістра увага акцентується на проблемному навчанні, яке сприяє сформованості самостійного аналітичного та творчого мислення через регулярну активну участь студента. Розкрито форми організації їхнньої навчальної діяльності: лекції, семінари, симпозіуми, практикуми через які виробляються уміння й навички практичного застосування конкретних знань і поступово формується особа магістранта як риторична особистість. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2014-09-16
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10154
10.18372/2411-264X.5.10154 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 5 (2014); 62
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 5 (2014); 62 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 5 (2014); 62 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|