Record Details

Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств
Роль маркетинговой стратегии в деятельности отечественных предприятий
The role of marketing strategy in the activity of domestic companies
 
Creator Шевченко, Анна Валеріївна
Shevchenko, Anna
Віленський, Олександр Романович
Vilenskyi, Oleksandr
Пустовойт, Людмила Сергіївна
Pustovoit, Liudmyla
 
Subject внутрішнє та зовнішнє середовище
комплекс маркетингу
маркетинг
маркетингова стратегія
внутренняя и внешняя среда
комплекс маркетинга
маркетинг
маркетинговые решения
internal and external environment
marketing mix
marketing decisions
marketing strategy
 
Description Важливою особливістю нинішнього етапу розвитку економіки України є орієнтація вітчизняних підприємств на підвищення конкурентоспроможності власних товарів. Ключового значення при цьому набуває маркетингова діяльність, зокрема, формування маркетингових стратегій підприємства.
Вітчизняні підприємства не мають достатнього досвіду у маркетинговій діяльності. На багатьох підприємствах дотепер здійснюють виробничо-орієнтоване, а не маркетингово-орієнтоване управління діяльністю і не надають важливого значення стратегічному маркетингу.
Тому дуже важливим є вибір маркетингової стратегії, яка б відповідала всім вимогам самого підприємства, забезпечувала ефективну та рентабельну роботу, приносила прибуток та сприяла подальшому його розвитку. Обґрунтоване маркетингове рішення щодо вибору стратегії допоможе підприємству вижити в несприятливому зовнішньому середовищі.
Мета статті – проаналізувати та визначити роль маркетингової стратегії у функціонуванні підприємств за сучасних умов господарювання та описати послідовність процесу формування маркетингової стратегії на підприємстві.
Цель статьи - проанализировать и определить роль маркетинговой стратегии в функционировании предприятий в современных условиях и описать последовательность процесса формирования маркетинговой стратегии предприятия.
The purpose of the article is to analyze and define the role of marketing strategy in the business activity of enterprises under the current conditions of business environment and to describe the sequence of the process of forming a marketing strategy of the enterprise.
 
Date 2021-01-25T07:56:32Z
2021-01-25T07:56:32Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Шевченко А.В., Віленський О.Р., Пустовойт Л.С. Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств / Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць // Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - К., 2018. - Вип. № 11(210) - с. 70-74
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45430
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ