Fuzzy measurements of a degree of destruction of professional skills at interruptions in training for operations in the emergency cases of flight
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Fuzzy measurements of a degree of destruction of professional skills at interruptions in training for operations in the emergency cases of flight
Нечеткие измерения степени разрушения профессиональных навыков авиадис¬петчеров при перерывах в подготовке к действиям в особых случаях полета Нечіткі виміри ступеня руйнування професійних навичок авіадиспетчерів при перервах у підготовці до дій в особливих випадках польоту |
|
Creator |
Невиніцин, А. М.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
—
— UDC 656.7.08.614.8 — — УДК 656.7.08.614.8 — — УДК 656.7.08.614.8 |
|
Description |
The paper deals with the problem of definition of optimal and ultimate-acceptable interruptions in training for operations in emergency cases of flight. The theory of fuzzy sets is applied for this purpose and built are belonging functions of a linguistic variable "professional preparation level". For the 1st, 2nd and 3rd classes of air traffic controllers the optimal and ultimate-acceptable interruptions in learning are determined depending on the type of emergency case of flight
Рассмотрены вопросы разрушения профессиональных навыков диспетчеров обслуживания воздушного движения при перерывах в подготовке к действиям в особых случаях полета. С учетом экспертных оценок проведены исследования с использованием аппарата нечетких множеств и лингвистических переменных. Построены функции принадлежности лингвистической переменной "уровень профессиональной подготовки", что позволило определить оптимальные и предельно допустимые перерывы в подготовке диспетчеров к действиям в особых случаях полета Розглянуто питання руйнування професійних навичок диспетчерів обслуговування повітряного руху при перервах у підготовці до дій в особливих випадках польоту. З урахуванням експертних оцінок проведено дослідження із застосуванням апарату нечітких множин та лінгвістичних змінних. Побудовані функції належності лінгвістичної змінної "рівень професійної підготовки", що дало можливість визначити оптимальні та гранично допустимі перерви у підготовці диспетчерів до дій в особливих випадках польоту |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2000-12-15
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11341
10.18372/2306-1472.7.11341 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 7, № 3-4 (2000); 318-321
Вестник Национального авиационного университета; Том 7, № 3-4 (2000); 318-321 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 7, № 3-4 (2000); 318-321 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access). |
|