Record Details

OPTIMAL CHOICE WITHIN A FAULT TOLERANT FLIGHT CONTROL SYSTEM

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title OPTIMAL CHOICE WITHIN A FAULT TOLERANT FLIGHT CONTROL SYSTEM
Выбор оптимального продолжения полета с использованием активной отказоустойчивой системы
Вибір оптимального продовження польоту з використанням активної відмовостійкої системи
 
Creator Kazak, Vasily; Національний авіаційний університет, проспект Космонавта Комарова, 1, Київ, Україна, 03680
Shevchuk, Dmitriy; Національний авіаційний університет, проспект Космонавта Комарова, 1, Київ, Україна, 03680
Bugryk, Sergiy; Національний авіаційний університет, проспект Космонавта Комарова, 1, Київ, Україна, 03680
Smerechynskyy, Yuri; Національний авіаційний університет, проспект Космонавта Комарова, 1, Київ, Україна, 03680
 
Subject
active fault tolerant control system; actuator; adverse flight conditions; aircraft; control system; failure/fault; loss-of-control; reconfiguration; sensor; stability and controllability
629.735.015.7.2:656.7.08(045)

активная отказоустойчивая система; неблагоприятные условия полета; неисправность; отказ; потеря управляемости; реконфигурация; самолет; система управления; управляемость и устойчивость
629.735.015.7.2:656.7.08(045)

активна відмовостійка система; відмова, втрата керованості; керованість та стійкість; літак; несправність; несприятливі умови польоту; реконфігурація; система керування
629.735.015.7.2:656.7.08(045)
 
Description  Safety of aircraft during the flight is one of the most important problems that concerns of all aviation. Failures/faults main elements automatic control system and damages to the external contour of the aircraft by foreign objects always lead to a change the characteristics of the aircraft, direct and indirect economic costs and sometimes to injury or death of passengers and crew. Real-time active fault tolerant control system makes it possible to warn or prevent emergency situations and thus improve safety.
 Предложен метод выбора оптимального продолжения полета самолета в условиях внезапного возникновения особой ситуации в полете с использованием интеллектуальных технологий. Обоснованы алгоритмы продолжения полета, направленные на предотвращение последствий особой ситуации.
 Запропоновано метод вибору оптимального продовження польоту літака в умовах раптового виникнення особливої ситуації в польоті з використанням інтелектуальних технологій. Обґрунтовано алгоритми продовження польоту, що спрямовані на запобігання наслідків особливої ситуації.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-04-04
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/3863
10.18372/2306-1472.54.3863
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 54, № 1 (2013); 48-54
Вестник Национального авиационного университета; Том 54, № 1 (2013); 48-54
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 54, № 1 (2013); 48-54
 
Language ru
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ