Record Details

Фактор когнитивного дисонансу у педагогіці фізичних зусиль і рухової активності.

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Фактор когнитивного дисонансу у педагогіці фізичних зусиль і рухової активності.
Factor cognitive dissonance in pedagogics physical effort and motor activities
 
Creator Вржесневський, Іван Іванович
Ракитіна, Тетяна Іванівна
Пахомов, Василь Іванович
Дейнеко, Ігор Володимирович
 
Subject когнитивный диссонанс
телесное знание
лень
двигательный опыт
когнитивний дисонанс
тілесне знання
лінь
руховий досвіт
cognitive dissonance
bodily know-ledge
laziness
motoring experience.
378:37.03-057.87(045)
 
Description Статья посвящена проблеме когнитивного диссонанса в области физических усилий двигательной активности как фактора, влияющего на процесс физической подготовки учащейся молодежи. Целью статьи является определение возможных проявлений и последствий когнитивного диссонанса возникающего у студентов по отношению к занятиям физическим воспитанием и собственной телесностью.
Статтю присвячено проблемі когнитивного дисонансу в області фізичних зусиль рухової активності як чинника; що впливає на процес фізичної підготовки учнівської молоді. Метою статті є визначення можливих проявів і наслідків когнитивного дисонансу виникаючого у студентів по відношенню до занять фізичним вихованням і власною тілесністю.
The article deals with the problem of cognitive dissonance in the physical effort of physical activity as a factor influencing the process of physical training of students studying youth. The aim of the article is to determine the possible manifestations and consequences of cognitive dissonance arising from students in relation to employment and education graphically own corporeality.
 
Date 2017-10-11T19:55:10Z
2017-10-11T19:55:10Z
2017
 
Type Article
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30690
 
Language uk
 
Relation Педагогіка. Психологія;Випуск 1 (10)
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ