Record Details

Тенденції інноваційного розвитку публічного управління в країнах Європи

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Тенденції інноваційного розвитку публічного управління в країнах Європи
 
Creator Пасічник, Ганна Олегівна
 
Subject публічне управління
дипломна робота
економічна політика
органи державної влади
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: Чібісова Ірина Валентинівна
Основною тенденцією змін управління на
державній службі в європейських країнах стало перенесення управлінських
методів і технологій з комерційної сфери в державну. Підходи та технології
управління, відпрацьовані в комерційних структурах, впроваджуються в
практику управління державних організацій: авторитарне управління змінює
менеджмент участі, монополію з надання послуг змінює змагання,
конкуренція з надання послуг, механізм бюрократії перетворюються на
механізм ринку і т.д.
У державних організаціях нового типу змінюється роль керівника
лідера, який допомагає співробітникам самостійно виробляти нові підходи,
удосконалювати прийоми і методи виконуваної роботи, перетворювати
колектив в єдину монолітну команду, здійснювати налаштування цієї
команди і здійснювати особистий позитивний вплив на вирішення спільних
завдань. У процесі становлення нової моделі управління змінюється і роль
персоналу. Інвестиції в людський капітал є настільки ж важливими, як і
інвестиції в основні фонди. Обов'язковим стає безперервне навчання
державних службовців. Перехід управління на державній службі від
традиційної бюрократичної моделі до нової моделі управління, орієнтованої
на пошук ефективного вирішення проблем, характеризується більшою
орієнтацією на цілі і місію на відміну від орієнтації на правила і процедури.
Практика формування місії (чітко виражена причина існування організації на
ринку, яка деталізує статус фірми і забезпечує напрям і орієнтири для
визначення цілей і стратегій на різних організаційних рівнях) поступово
зміцнюється в державній службі.
У практику державної служби впроваджуються методи кількісної
оцінки результатів, зокрема оцінки ефективності (співвідношення результатів
до витрат), результативності (співвідношення фактичного результату до
планованого) і економії (співвідношення планованих витрат до фактичних).
 
Date 2021-03-04T12:18:50Z
2021-03-04T12:18:50Z
2021
 
Type Learning Object
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48210
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ