Особливості організації навчального процесу студентів з функціональними обмеженнями у закладах вищої освіти
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Особливості організації навчального процесу студентів з функціональними обмеженнями у закладах вищої освіти
|
|
Creator |
Мандзюк, Аліна Анатоліївна
|
|
Subject |
дипломна робота
інтеграція молоді освітнє середовище функціональні обмеження соціальні групи дипломная работа интеграция молодежи образовательная среда функциональные ограничения социальные группы |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Кваліфікаційна робота випускниці освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 23 «Соціальна робота», спеціальність 231 «Соціальна робота», освітньо-професійна програма «Соціальна робота». Керівник проекту: к. філос. н., Санжаровець Валентина Миколаївна.
Мета дослідження полягає у аналізі теоретичних джерел де автор розглядає соціально - психологічну характеристику молоді з особливими потребами, висвітлює світовий досвід організації та впровадження інтегрованого навчання, характеризує правові основи інтегрованого навчання в Україні. Дослідниця аналізує різні підходи до визначення процесу соціальної інтеграції молоді з особливими потребами. На основі проведеного емпіричного дослідження пропонує модель соціально-педагогічного інтегрування молоді з функціональними обмеженнями у сучасне середовище. Запропоновані практичні рекомендації можуть бути використані фахівцями у роботі з молоддю в закладах вищої освіти. Цель исследования заключается в анализе теоретических источников где автор рассматривает социально - психологическую характеристику молодежи с особыми потребностями, освещает мировой опыт организации и внедрения интегрированного обучения, характеризует правовые основы интегрированного обучения в Украине. Исследовательница анализирует различные подходы к определению процесса социальной интеграции молодежи с особыми потребностями. На основе проведенного эмпирического исследования предлагает модель социально-педагогического интегрирования молодежи с функциональными ограничениями в современную среду. Предложены практические рекомендации могут быть использованы специалистами в работе с молодежью в учреждениях высшего образования. |
|
Date |
2021-01-21T08:27:52Z
2021-01-21T08:27:52Z 2020 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45389
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|