Record Details

Особливості організації навчального процесу студентів з функціональними обмеженнями у закладах вищої освіти

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Особливості організації навчального процесу студентів з функціональними обмеженнями у закладах вищої освіти
 
Creator Мандзюк, Аліна Анатоліївна
 
Subject дипломна робота
інтеграція молоді
освітнє середовище
функціональні обмеження
соціальні групи
дипломная работа
интеграция молодежи
образовательная среда
функциональные ограничения
социальные группы
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Кваліфікаційна робота випускниці освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 23 «Соціальна робота», спеціальність 231 «Соціальна робота», освітньо-професійна програма «Соціальна робота». Керівник проекту: к. філос. н., Санжаровець Валентина Миколаївна.
Мета дослідження полягає у аналізі теоретичних джерел де автор розглядає соціально - психологічну характеристику молоді з особливими потребами, висвітлює світовий досвід організації та впровадження інтегрованого навчання, характеризує правові основи інтегрованого навчання в Україні. Дослідниця аналізує різні підходи до визначення процесу соціальної інтеграції молоді з особливими потребами. На основі проведеного емпіричного дослідження пропонує модель соціально-педагогічного інтегрування молоді з функціональними обмеженнями у сучасне середовище. Запропоновані практичні рекомендації можуть бути використані фахівцями у роботі з молоддю в закладах вищої освіти.
Цель исследования заключается в анализе теоретических источников где автор рассматривает социально - психологическую характеристику молодежи с особыми потребностями, освещает мировой опыт организации и внедрения интегрированного обучения, характеризует правовые основы интегрированного обучения в Украине. Исследовательница анализирует различные подходы к определению процесса социальной интеграции молодежи с особыми потребностями. На основе проведенного эмпирического исследования предлагает модель социально-педагогического интегрирования молодежи с функциональными ограничениями в современную среду. Предложены практические рекомендации могут быть использованы специалистами в работе с молодежью в учреждениях высшего образования.
 
Date 2021-01-21T08:27:52Z
2021-01-21T08:27:52Z
2020
 
Type Book
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45389
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ