GENERAL CHARACTERISTIC OF ATERNATIVE CERTIFICATION OF TEACHERS IN USA
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
GENERAL CHARACTERISTIC OF ATERNATIVE CERTIFICATION OF TEACHERS IN USA
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ В США |
|
Creator |
Пазюра, Н. В.; доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри авіаційної англійської мови Національного авіаційного університету
|
|
Subject |
alternative certification; mentor; professional development; comprehensive school; teacher
— альтернативні програми; ментор; професійний розвиток; сертифікація; середня школа; учитель УДК 37.013.74 |
|
Description |
The article is devoted to the issue of teachers’ training by means of alternative certification. The author presents the general characteristic of this training: its contents are analyzed, firms and methods are revealed. Peculiarities of alternative certification are shown: its direction to the needs of a certain region in which they were organized, shortened term of study (from 1 to 3 years), provision necessary psychological and pedagogical support. The article analyses the requirements to those who wish to get teaching profession in alternative certification as well as to those who provide psychological support and pedagogical training on-the-job. The attention is paid to the role of social partners on organization of this training. The conclusion about the importance of alternative certification of teachers for qualitative and quantitative standards of American education is made
Стаття присвячена питанню підготовки учителів в США нетрадиційним шляхом - за допомогою альтернативних програм. Автор надає загальну характеристику таких програм: аналізує їх зміст, розглядає форми і методи підготовки «альтернативних» учителів середньої школи. Розкрита специфіка програм альтернативної підготовки - це спрямованість на потреби регіону (штату), в якому вони були запроваджені, скорочений термін навчання(від 1до 3 років), забезпечення учителів – новачків необхідним психолого-педагогічним супроводом у перший рік роботи учителя. У роботі проаналізовані вимоги до тих, хто бажає одержати професію учителя за нетрадиційними програмами, а також до менторів – досвідчених учителів, які надають необхідну психологічну підтримку та педагогічну підготовку на місце роботи. Увагу спрямовано і на аналіз ролі соціальних партнерів в організації та проведенні альтернативних програм. Зроблений висновок щодо важливості такого типу педагогічної підготовки для забезпечення необхідної кількості педагогічних працівників та підтримки високих стандартів освіти в США. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2015-09-17
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10233
10.18372/2411-264X.7.10233 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 7 (2015); 92-98
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 7 (2015); 92-98 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 7 (2015); 92-98 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|