Факторинг і форфейтинг як новітні інструменти торгового фінансування
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Факторинг і форфейтинг як новітні інструменти торгового фінансування
|
|
Creator |
Полтавська, Діана Олександрівна
|
|
Subject |
факторинг
форфейтинг факторингові послуги форфейтингові послуги міжнародний ринок послуг фінансові ресурси |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Науковий керівник: к.е.н., доцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу Набок Інна Іванівна
У час високих технологій та збільшення значення зовнішніх зв’язків, виникає потреба у залученні більш нових і ефективних інструментів фінансування підприємствами, що в повній мірі задовольнять потреби учасників зовнішньоекономічної діяльності та адаптовані до зарубіжного досвіду. На даний момент такими інструментами є факторинг та форфейтинг. Факторингові та форфейтингові операції можна охаракетризувати як процес передачі фінансовій установі боргових зобов’язань, що виникають між контрагентами в процесі реалізації товарів та послуг. Процес реалізації загалом поєднується з наданням додаткових послуг: страхування, консалтинг, управління дебіторською заборгованістю тощо. |
|
Date |
2021-03-23T12:44:09Z
2021-03-23T12:44:09Z 2020-06 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Полтавська Д.О. Факторинг і форфейтинг як новітні інструменти торгового фінансування. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Міжнародний бізнес". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020 -97 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48860 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|