Формування та реалізація конкурентної стратегії підприємства на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Формування та реалізація конкурентної стратегії підприємства на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна
|
|
Creator |
Хачатрян, Мікаель Тігранович
|
|
Subject |
дипломна робота
конкурентоспроможність конкурентні переваги конкурентна стратегія підприємства управління конкурентоспроможністю підприємства оцінка конкурентоспроможності підприємства конкурентне середовище |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Кравчук Наталія Миколаївна
На сучасному етапі формування ринкового середовища нагального вирішення потребує проблема адаптації підприємств до функціонування в умовах жорсткої конкуренції. Саме конкуренція як рушійний фактор спонукає підприємства та пов’язані з ними суб’єкти економічних відносин до вдосконалення власної діяльності, що робить їх більш успішними на ринку й витривалими у боротьбі за здобуття прихильності споживачів. Індикатором такого успіху є конкурентоспроможність, яка фактично характеризує переваги того чи іншого товаровиробника на конкретному ринку. Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємства стає одним з головних факторів виживання й розвитку в умовах змінного оточуючого середовища. Питання пошуку шляхів ефективного використання наявних ресурсів, компетенцій, можливостей розвитку підприємств мають особливе значення, оскільки їх вирішення дозволить забезпечити максимальне завантаження виробничих потужностей, зниження витрат і підвищення якості продукції й послуг, стабільність конкурентної позиції підприємства й збільшення частки лояльних споживачів. Механізми забезпечення конкурентної позиції і контроль його реалізації підтримують стійкий зворотний зв'язок між цілями підприємства й процесом їх досягнення. Тому формування ефективних механізмів підвищення конкурентоспроможності підприємства є основою створення й зміцнення конкурентних позицій на ринку. |
|
Date |
2021-01-21T12:28:28Z
2021-01-21T12:28:28Z 2021 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45410
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|