Record Details

Формування та реалізація конкурентної стратегії підприємства на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Формування та реалізація конкурентної стратегії підприємства на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна
 
Creator Хачатрян, Мікаель Тігранович
 
Subject дипломна робота
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
конкурентна стратегія підприємства
управління конкурентоспроможністю підприємства
оцінка конкурентоспроможності підприємства
конкурентне середовище
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Кравчук Наталія Миколаївна
На сучасному етапі формування ринкового середовища нагального вирішення потребує проблема адаптації підприємств до функціонування в умовах жорсткої конкуренції. Саме конкуренція як рушійний фактор спонукає підприємства та пов’язані з ними суб’єкти економічних відносин до вдосконалення власної діяльності, що робить їх більш успішними на ринку й витривалими у боротьбі за здобуття прихильності споживачів. Індикатором такого успіху є конкурентоспроможність, яка фактично характеризує переваги того чи іншого товаровиробника на конкретному ринку.
Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємства стає одним з головних факторів виживання й розвитку в умовах змінного оточуючого середовища. Питання пошуку шляхів ефективного використання наявних ресурсів, компетенцій, можливостей розвитку підприємств мають особливе значення, оскільки їх вирішення дозволить забезпечити максимальне завантаження виробничих потужностей, зниження витрат і підвищення якості продукції й послуг, стабільність конкурентної позиції підприємства й збільшення частки лояльних споживачів.
Механізми забезпечення конкурентної позиції і контроль його реалізації підтримують стійкий зворотний зв'язок між цілями підприємства й процесом їх досягнення. Тому формування ефективних механізмів підвищення конкурентоспроможності підприємства є основою створення й зміцнення конкурентних позицій на ринку.
 
Date 2021-01-21T12:28:28Z
2021-01-21T12:28:28Z
2021
 
Type Learning Object
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45410
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ