Record Details

Comprehensive assessment hierarchy views of students - the managers regarding the difficulty of subjects

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Comprehensive assessment hierarchy views of students - the managers regarding the difficulty of subjects
Комплексная оценка иерархии мнений студентов - менеджеров по сложности учебных дисциплин
КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ІЄРАРХІЇ ДУМОК СТУДЕНТІВ – МЕНЕДЖЕРІВ ЩОДО СКЛАДНОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
 
Creator Рева, О.М.
Сіроштан, О.В.
 
Subject


 
Description  Foreshortened researches in harmonization, intensification and improvement of process of organization and planning of teaching of students-managers’ the hypotheses concerning the influence of difficulty of subjects upon attendance/non-attendance of the classes was framed. The corresponding priorities of the students were defined with the help of the method of comparisons in pairs and such a way of defining the preferences system as the quota of total intensity. By using the methods of the images recognition theory, the Spearman range correlation coefficient, the hypotheses statistical verification as for the thoughts distribution law, the Kendall  concordance coefficient, the authority of 92 students-managers was defined, and the detailed analysis of the group preferences system on the multitude n=19 subjects studied by them during the first year was carried out.
 В ракурсе исследований по гармонизации интенсификации и совершенствования процессов организации и планирования обучения студентов-менеджеров выдвинута гипотеза о влиянии сложности учебных дисциплин на посещение / непосещение занятий. Соответствующие приоритеты студентов определены с помощью метода попарных сравнений и такого способа выявления системы предпочтений, как часть суммарной интенсивности. Путем использования методов теории распознавания образов, коэффициента ран-говой корреляции Спирмена, статистической проверки гипотезы о законе распределения мнений, а также коэффициент конкордации за Кендаллом, определена компетентность 92 студента-менеджеров и проведен всесторонний анализ групповой системы предпочтений на множестве из n = 19 учебных дисциплин , изучавшихся ими на первом курсе.
 У ракурсі досліджень з гармонізації, інтенсифікації та вдосконалення процесів організації та планування навчання студентів-менеджерів висунута гіпотеза щодо впливу складності навчальних дисциплін на відвідування / невідвідування занять. Відповідні пріоритети студентів визначені за допомогою методу попарних порівнянь та такого способу виявлення системи переваг, як частина сумарної інтенсивності. Шляхом використання методів теорії розпізнання образів, коефіцієнта ран-гової кореляції Спірмена, статистичної перевірки гіпотези щодо закону розподілу думок, а також коефіцієнту конкордація за Кендаллом, визначена компетентність 92 студентів-менеджерів та проведений всебічний аналіз групової системи переваг на множині з n=19 навчальних дисциплін, що вивчалися ними на першому курсі.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2009-12-30
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2123
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 2 (2009); 1
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 2 (2009); 1
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 2 (2009); 1
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ