Формування та реалізація стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах економічної рецесії
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Формування та реалізація стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах економічної рецесії
|
|
Creator |
Халаджі, Іван Олександрович
|
|
Subject |
дипломна робота
забезпечення підприємство конкурентоспроможність чинники управління фінансовий стан стратегія рецесія ефективність діяльності інвестиційний проект |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: д.е.н., професор Ареф'єва Олена Володимирівна
Конкурентоспроможність стала необхідною вимогою, що пред’являється сучасною світовою економікою до будь-якого економічного суб’єкта. Разом з тим, питання забезпечення рівня конкурентоспроможності підприємств охоплює систему організаційних, технологічних, інноваційних, управлінських та інших заходів перебудови діяльності підприємств, адаптованих до сучасних умов господарювання в Україні та спрямованих на досягнення стратегічних цілей. Знання економічної природи конкуренції, основних економічних законів функціонування ринкових відносин, законів організації, наукових підходів, принципів і методів, розуміння конкурентних ситуацій на ринку, розроблення методик оцінки конкурентоспроможності підприємства є необхідним науковим підґрунтям для системи забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Систему забезпечення конкурентоспроможності можна представити як сукупність підсистем різного впливу і забезпечення залежно від об’єкту конкурентоспроможності. Основні напрями зміцнення конкурентних позицій на ринку обумовлені системою комплексного дослідження механізму ринку. Особливе місце у вивченні ринку займає довгострокове прогнозування його розвитку, що пов'язане з тривалістю здійснення розробки і впровадження у виробництво виготовленої продукції. Основне завдання зміцнення конкурентних позицій полягає у виділенні тієї групи факторів, які виникають унаслідок формування попиту у визначеному секторі ринку, а саме: у розгляді зміни у вимогах постійних замовників продукції; аналізі напрямів розвитку аналогічних розробок; вивченні сфери можливого використання продукції; аналізі кола постійних покупців. |
|
Date |
2021-01-21T12:29:04Z
2021-01-21T12:29:04Z 2021 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45411
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|