Record Details

Формування та реалізація стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах економічної рецесії

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Формування та реалізація стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах економічної рецесії
 
Creator Халаджі, Іван Олександрович
 
Subject дипломна робота
забезпечення
підприємство
конкурентоспроможність
чинники
управління
фінансовий стан
стратегія
рецесія
ефективність діяльності
інвестиційний проект
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: д.е.н., професор Ареф'єва Олена Володимирівна
Конкурентоспроможність стала необхідною вимогою, що пред’являється сучасною світовою економікою до будь-якого економічного суб’єкта. Разом з тим, питання забезпечення рівня конкурентоспроможності підприємств охоплює систему організаційних, технологічних, інноваційних, управлінських та інших заходів перебудови діяльності підприємств, адаптованих до сучасних умов господарювання в Україні та спрямованих на досягнення стратегічних цілей.
Знання економічної природи конкуренції, основних економічних законів функціонування ринкових відносин, законів організації, наукових підходів, принципів і методів, розуміння конкурентних ситуацій на ринку, розроблення методик оцінки конкурентоспроможності підприємства є необхідним науковим підґрунтям для системи забезпечення конкурентоспроможності підприємства.
Систему забезпечення конкурентоспроможності можна представити як сукупність підсистем різного впливу і забезпечення залежно від об’єкту конкурентоспроможності.
Основні напрями зміцнення конкурентних позицій на ринку обумовлені системою комплексного дослідження механізму ринку. Особливе місце у вивченні ринку займає довгострокове прогнозування його розвитку, що пов'язане з тривалістю здійснення розробки і впровадження у виробництво виготовленої продукції. Основне завдання зміцнення конкурентних позицій полягає у виділенні тієї групи факторів, які виникають унаслідок формування попиту у визначеному секторі ринку, а саме: у розгляді зміни у вимогах постійних замовників продукції; аналізі напрямів розвитку аналогічних розробок; вивченні сфери можливого використання продукції; аналізі кола постійних покупців.
 
Date 2021-01-21T12:29:04Z
2021-01-21T12:29:04Z
2021
 
Type Learning Object
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45411
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ