НЕУЧТЕННЫЕ ФАКТОРЫ ПЕДАГОГИКИ ДВИГАТЕЛЬНОЙ АКТИВНОСТИ И ПОИСК ПЕРСПЕКТИВ В ФИЗИЧЕСКОМ ВОСПИТАНИИ СТУДЕНЧЕСКОЙ МОЛОДЕЖИ НА СОВРЕМЕННОМ ЭТАПЕ РАЗВИТИЯ ОБЩЕСТВА
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
НЕУЧТЕННЫЕ ФАКТОРЫ ПЕДАГОГИКИ ДВИГАТЕЛЬНОЙ АКТИВНОСТИ И ПОИСК ПЕРСПЕКТИВ В ФИЗИЧЕСКОМ ВОСПИТАНИИ СТУДЕНЧЕСКОЙ МОЛОДЕЖИ НА СОВРЕМЕННОМ ЭТАПЕ РАЗВИТИЯ ОБЩЕСТВА
UNACCOUNTED FACTORS OF PEDAGOGIC MOTOR ACTIVITY AND SEARCH OF PERSPECTIVES IN PHYSICAL EDUCATION OF STUDENTS AT MODERN SOCIETY |
|
Creator |
Вржесневський, І. І.
|
|
Subject |
неучтенные факторы; лень; фобии; когнитивный диссонанс; двигательная активность; физическое воспитание
УДК 378:37.03 – 057.87 (045) casual factors; laziness; phobias; cognitive dissonance; physical activity; physical education — |
|
Description |
Поиск перспектив развития физического воспитания студентов в современном меняющемся обществе неизбежно приводит к теоретической рефлексии предмета и пересмотру ряда догматических установок в сфере двигательной активности человека. В работе предлагается для рассмотрения некоторые неучтенные факторы имеющие негативное влияние на эффективность процесса физического воспитания студентов. Все эти факторы объединяет два обстоятельства: игнорирование их влияния в современной теории и методике физической культуры; необходимость применения принуждения и самопринуждения для их преодоления. В статье поставлен вопрос о необходимости научного обоснования и систематизации традиционно игнорируемых факторов – лени; страхов человека, в контексте индивидуальных физических усилий; стыда за свое физическое несовершенство; когнитивного диссонанса в обобщенном восприятии двигательной активности.
Search the prospects of development of physical education students in today’s changing society inevitably leads to the subject of theoretical reflection and revision of some dogmatic systems in motor activity of man. We propose for the consideration of some unaccounted factors having a negative impact on the efficiency of physical education students. All these factors combine two things: disregard their influence in the modern theory and methodology of physical culture; the need to use coercion and self-constraint for overcoming them. The article raised the question of the need for scientific evidence and organizing traditionally ignored factors – laziness; fears of people in the context of individual physical effort; shame for his physical imperfections; cognitive dissonance in a generalized perception of physical activity |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2015-09-17
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10221
10.18372/2411-264X.7.10221 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 7 (2015); 30-37
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 7 (2015); 30-37 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 7 (2015); 30-37 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|