Конкурентоспроможність авіакомпаній України на міжнародному ринку
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Конкурентоспроможність авіакомпаній України на міжнародному ринку
|
|
Creator |
Товтіна, Юлія Олександрівна
|
|
Subject |
маркетинг
менеджмент дослідження аналіз авіакомпанія міжнародний ринок дипломна робота |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: старший викладач кафедри авіоніки Ситнянських Любов Михайлівна У дипломній роботі розглядаються головні і фундаментальні поняття для успішної діяльності компанії, яка б могла конкурувати на міжнародному ринку а також її менеджмент і маркетинг. Без грамотного менеджменту і маркетингу жодна організація не досягне успіху, а тим паче не зможе займати лідируючі позиції на світовій арені. Тому буде раціонально розглянути і ознайомитися з базовими поняттями. Діяльністю менеджменту є професійний підхід, за допомогою якого має бути досягнена мета, дуже важливо правильно розподіляти і використовувати трудові, фінансові, матеріальні ресурси. Менеджмент хоча і є тотожним до значення «управління», але є доречним лише у якості керування соціально-економічними процесами у ринкових відносинах, наприклад управління підприємством чи закладом. Головним завданням менеджера є діяльність, яка спрямована на організацію одного спільного процесу, тобто об’єднати працю всіх спеціалістів і ланок діяльності. |
|
Date |
2021-02-10T09:17:46Z
2021-02-10T09:17:46Z 2020-12-24 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Товтіна, Ю.О. Конкурентоспроможність авіакомпаній України на міжнародному ринку. - Київ: Національний авіаційний університет, 2020.- 86с
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45910 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|