Record Details

Конкурентоспроможність авіакомпаній України на міжнародному ринку

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Конкурентоспроможність авіакомпаній України на міжнародному ринку
 
Creator Товтіна, Юлія Олександрівна
 
Subject маркетинг
менеджмент
дослідження
аналіз
авіакомпанія
міжнародний ринок
дипломна робота
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення
кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: старший викладач кафедри авіоніки Ситнянських Любов Михайлівна
У дипломній роботі розглядаються головні і фундаментальні поняття для успішної діяльності
компанії, яка б могла конкурувати на міжнародному ринку а також її менеджмент і
маркетинг. Без грамотного менеджменту і маркетингу жодна організація не
досягне успіху, а тим паче не зможе займати лідируючі позиції на світовій
арені. Тому буде раціонально розглянути і ознайомитися з базовими
поняттями.
Діяльністю менеджменту є професійний підхід, за допомогою якого
має бути досягнена мета, дуже важливо правильно розподіляти і
використовувати трудові, фінансові, матеріальні ресурси.
Менеджмент хоча і є тотожним до значення «управління», але є
доречним лише у якості керування соціально-економічними процесами у
ринкових відносинах, наприклад управління підприємством чи закладом.
Головним завданням менеджера є діяльність, яка спрямована на
організацію одного спільного процесу, тобто об’єднати працю всіх
спеціалістів і ланок діяльності.
 
Date 2021-02-10T09:17:46Z
2021-02-10T09:17:46Z
2020-12-24
 
Type Other
 
Identifier Товтіна, Ю.О. Конкурентоспроможність авіакомпаній України на міжнародному ринку. - Київ: Національний авіаційний університет, 2020.- 86с
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45910
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ