Управління стратегічними змінами бізнес-процесів продуктових ланцюгів постачання в умовах розгалуженої дистрибуційної мережі
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Управління стратегічними змінами бізнес-процесів продуктових ланцюгів постачання в умовах розгалуженої дистрибуційної мережі
Management of strategic changes of business processes of product supply chains in the conditions of an extensive distribution network Управление стратегическими изменениями бизнес-процессов продуктовых цепей поставок в условиях разветвленной дистрибьюторской сети |
|
Creator |
Швець, Дар’я Сергіївна
|
|
Subject |
ланцюг постачання
мережева економіка дистриб’юторські мережі продукти з коротким життєвим циклом стратегічні зміни розведення каналів розподілу дипломна робота |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: професор, д.е.н. Григорак М.Ю.
Сучасний обсяг інформації в каналах управління великими підприємствами не дозволяє здійснювати оптимальне планування виробництва та розподілу продукції в розгалужених дистриб’юторських мережах, що спричиняє появі великої кількості ризиків, які можуть призвести до економічних втрат. Найбільш розповсюдженими ризиками за звичай є ризик надлишкових запасів, що заморожує кошти компаній в запасах в найкращому випадку, а в найгіршому, у випадку закінчення терміну придатності, й взагалі втраті таких коштів, а крім того й ще додаткові витрати, що пов’язані з утилізацією продукції, що не придатна до продажу. В великих виробничих компаніях ці цифри можуть досягати мільйонів грошових одиниць, якщо вчасно менеджери з планування постачання продукції в дистриб’юторські мережі не зреагують та не приймуть відповідних заходів разом з іншими підрозділами, наприклад проведення будь-яких маркетингових акцій. В таких випадках вдається зменшити втрати або у найгіршому випадку мінімізувати обсяги утилізації такої продукції. Ще одним зі значних ризиків є відсутність необхідних запасів продукції в той час як здійснюється замовлення продукції клієнтами. Звичайно, перш за все, компанія-виробник втрачає в якості обслуговування клієнта, а можливо й подальше зменшення замовлень щодо його продукції в зв’язку з ненадійністю такого постачальника і як висновок збільшення таких замовлень у інших виробників аналогової продукції. Даний ризик наносить непоправну шкоду репутації виробника, яку в подальшому дуже важко заслужити заново, вже не кажучи про можливі штрафні санкції, що можуть бути застосовані відповідно до укладеного договору постачання продукції в дистриб’юторські мережі. Стрімкий розвиток мережевої економіки накладає не лише обмеження у вигляді бути адаптивним, гнучким та швидким в порівнянні з конкурентами, але й дозволяє досягати більших результатів в плануванні та управлінні за рахунок грамотного використання інформаційних ресурсів та сучасних інформаційних систем, які доступні з будь-якої точки світу. Треба відмітити, що якраз загальний інформаційний простір та обмін в ньому даними важливими для побудови ефективних ланцюгів постачання між учасниками ланцюга постачання дозволить всім бізнес-партнерам залишитися у виграші та уникати відомого всім в ланцюгах постачання ефекту «хлиста». Однак, обробка великої кількості даних в розгалужених дистриб’юторських мережах потребує також й автоматизації внесення таких даних та аналізу, що вже в найближчому майбутньому можна буде досягти за рахунок використання штучного інтелекту та машинного навчання. The current amount of information in the management channels of large enterprises does not allow for optimal planning of production and distribution of products in extensive distribution networks, which leads to a large number of risks that can lead to economic losses. The most common risks are usually the risk of excess inventory, which freezes the funds of companies in inventories at best, and at worst, in case of expiration, and the general loss of such funds, as well as additional costs associated with disposal products that are not suitable for sale. In large manufacturing companies, these figures can reach millions of currencies if product delivery planning managers do not respond in a timely manner and take appropriate action with other departments, such as conducting any marketing campaigns. In such cases, it is possible to reduce losses or, in the worst case, minimize the volume of disposal of such products. Another significant risk is the lack of necessary stocks of products while ordering products from customers. Of course, first of all, the manufacturer loses as a customer service, and possibly a further decrease in orders for its products due to the unreliability of such a supplier and as a result of an increase in such orders from other manufacturers of analog products. This risk causes irreparable damage to the reputation of the manufacturer, which in the future is very difficult to earn again, not to mention the possible penalties that may be applied under the contract for the supply of products to distribution networks. The rapid development of the network economy not only imposes limitations in the form of being adaptable, flexible and fast compared to competitors, but also allows to achieve greater results in planning and management through the competent use of information resources and modern information systems available from anywhere in the world. . It should be noted that the common information space and data exchange in it are important for building efficient supply chains between participants in the supply chain will allow all business partners to win and avoid the well-known "whip" effect in supply chains. However, the processing of large amounts of data in extensive distribution networks also requires the automation of such data entry and analysis, which can be achieved in the near future through the use of artificial intelligence and machine learning. |
|
Date |
2021-01-27T18:21:23Z
2021-01-27T18:21:23Z 2020-12-24 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45523
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|