Record Details

Features modular technology education in the implementation of essential features of personality-oriented education

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Features modular technology education in the implementation of essential features of personality-oriented education
Возможности технологии модульного обучения в реализации существенных признаков личностно-ориентированного обучения
МОЖЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ МОДУЛЬНОГО НАВЧАННЯ В РЕАЛІЗАЦІЇ СУТТЄВИХ ОЗНАК ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВНОГО НАВЧАННЯ
 
Creator Алпатова, О.В.
 
Subject


 
Description  Done theoretical analysis of the implementation of the learning process credit-modular system, especially compared to traditional and modular forms of learning. Identified psychological factors leading module technology that determinuyut learning success of students. Analyze ways to design the content of training modules. A substantiates the structure, rules and requirements for designing training module. Done psycho-pedagogical study formed the educational levels of the module, which can be used as criteria for evaluating knowledge. The proposed implementation of some recommendations of active teaching methods to improve educational quality and opportunities of designing socio-cultural space of a certain discipline that optimizes not only professional but also personal growth of future specialists.
 Осуществлен теоретический анализ внедрения в процесс обучения кредитно-модульной системы, по сравнению особенности традиционных и модульных форм обучения. Определены ведущие психологические факторы модульной технологии, детерминирующих успешность учения студентов. Проанализированы способы проектирования содержания учебных модулей. Oбгрунтовано структуру, правила и требования проектирования учебного модуля. По психолого-педагогическое обоснование уровней сформированности учебного модуля, которые можно применять как критерии оценки знаний. Предложенные рекомендации внедрения некоторых активных методов обучения для совершенствования качества обучения и возможностей проектирования социально-культурного пространства определенной учебной дисциплины, оптимизирует не только профессиональное, но и личностный рост будущих специалистов.
 Здійснено теоретичний аналіз впровадження в процес навчання кредитно-модульної системи, порівняно особливості традиційних та модульних форм навчання. Визначено провідні психологічні фактори модульної технології, які детермінують успішність учіння студентів. Проаналізовано способи проектування змісту навчальних модулів. Oбґрунтовано структуру, правила та вимоги проектування навчального модулю. Здійснено психолого-педагогічне обґрунтування рівнів сформованості учбового модуля, які можна застосовувати як критерії оцінювання знань. Запропоновані рекомендації впровадження деяких активних методів навчання для вдосконалення якості навчання та можливостей проектування соціально-культурного простору певної навчальної дисципліни, що оптимізує не тільки професійне, а й особистісне зростання майбутніх фахівців.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2009-12-30
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2076
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 2 (2009); 97
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 2 (2009); 97
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 2 (2009); 97
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ