Record Details

Віддалені диспечерскі пункти.

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Віддалені диспечерскі пункти.
 
Creator Карцев, Іван Іванович
 
Subject дипломна робота
керівник польотів
пункт диспетчера посадки
управління повітряним рухом
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році" . Керівник проекту: доцент, Аргунок Генадій Федорович
В даній дипломній роботи аналізується доцільність впровадження віддалених диспетчерських пунктів (ВДП) для організації повітряного руху на аеродромах з низким завантаженням, де наявність авіадиспетчерського обслуговування не завжди є доцільною. Також наведені приклади успішної реалізації ВДП на аеродромах деяких країн, там де місцеве авіадиспетчерське обслуговування відсутнє. Крім того виведено плюси та мінуси впровадження ВДП в Україні та приблизний прогноз впливу на безпеку польотів.
Станом на теперішній час технологія віддалених диспетчерських пунктів та вишок знаходится у стані розробки та тестування. Перший віддалена вишка була введена в роботу у Швеції в Квітні 2015 року, з подальшої реалізацією в інших країнах-членах EASA.
Віддаленний диспетчерський пункт - це можливе рішення для маловикористовуваних аеропортів, щоб підвищити їх прибутковість, запропонувати довші години роботи або запобігти закриттю.
Базовий концепт технології, відомий як «віртуальні вишки» був представлений німецьким центом авіації та космонавтики у 2002 році та описував віддалену авіадиспетчерську кімнату з спостеріганням базованому на відео, а не «з вікна».
Крім відео у реальному часі з віддаленого пункту, диспетчери УПР мають такі ж засоби керування керування повітріняним рухом, як і у місцевому диспетчерському пункті та які надають системи голосового зв’язку, системи планів польоту, метеорологічні системи та системи відображення польотних даних. Рівень обладнання залежить від того чи надаєтся обслуговування TWR або FIS у конкретному віддаленному аеропорту. В залежності від обраного аеропорту, кількості трафіку, погодних умов віддалена вишка може бути обладнана додатковими засобами такими як Surface movement radar (SMR), Advanced surface guidance and control system (A-SMGCS) та/aбо Local Area Multilateration (LAM).
 
Date 2020-03-23T09:30:13Z
2020-03-23T09:30:13Z
2020-02
 
Type Thesis
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41874
 
Language uk
 
Format application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
 
Publisher Національний авіаційний унверситет.
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ