Record Details

Методи та засоби керування поздовжніми вихровими структурами та їх дослідження

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Методи та засоби керування поздовжніми вихровими структурами та їх дослідження
 
Subject поздовжні вихрові структури
швидкість потоку
турбулентний прикордонний шар
літальний апарат
 
Description Установлено закономірності зміни частоти поздовжньої складової швидкості потоку по товщині турбулентного прикордонного шару на пластині при наявності генераторів ви-
хрів;
Розроблено нелінійну регресійну математичну модель, що встановлює взаємозв'язок гео-
метричних розмірів генераторів вихрів з величиною критерію відриву потоку на плас-
тині у вигляді формпараметра 1,2 1 2 H =δ δ ;
Установлено параметри оптимального розташування двох пар генераторів вихрів з фіксо-
ваними розмірами за умови оптимального впливу на приріст несучих властивостей про-
філю;
Розроблена нова методологія представлення і аналізу результатів експериментальних до-
сліджень нестаціонарної взаємодії ВПВ з потоком на поверхні крила, що коливається,
яка, на відміну від існуючих, дозволяє аналізувати і порівнювати вплив вихроутворюва-
чів на нестаціонарні аеродинамічні характеристики, в т. ч. характеристики демпфуван-
ня, за зміною розподілу тиску на його поверхні;
Розроблений і експериментально досліджений активний метод управління вихровою
структурою на поверхні крила, який на відміну від існуючих методів управління шля-
хом внесення збурень у межовий шар, забезпечує управління за рахунок утворення ВПВ
за допомогою адаптованої до режиму польоту системи вихроутворювачів.
Одержані науково-технічні результати дозволяють вирішити у кожному конкретному випадку завдання аеродинамічної компоновки при модернізації або розробці ЛА.
 
Date 2014-07-21T11:32:21Z
2014-07-21T11:32:21Z
2010
 
Type Technical Report
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9259
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ