The psychological and pedagogical aspects of professional training of students in technical universities
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
The psychological and pedagogical aspects of professional training of students in technical universities
Психолого-педагогические аспекты профессиональной подготовки студентов в технических высших учебныз заведениях ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ТЕХНІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
|
Creator |
Барановська, Л.В.
|
|
Subject |
an engineering higher education; Bologna process; competes and personally approaches
159.98 – 057.87:378.60/.69 инженерное высшее образование; Болонский процесс; компетентностный подход; личностно ориентированный поход 159.98 – 057.87:378.60/.69 інженерна вища освіта; Болонський процес; компетентнісний підхід; особистісно зорієнтований підхід 159.98 – 057.87:378.60/.69 |
|
Description |
This article is devoted to psychological and pedagogical aspects of higher professional technical education. This analysis provides a possibility to find the way to improve the system of home engineering preparation.
В данной статье представлены психологический и педагогический аспекты высшего профессионального технического образования. Такой анализ позволяет спрогнозировать пути совершенствования системы отечественной инженерной подготовки. У даній статті представлено психологічний та педагогічний аспекти вищої професійної технічної освіти. Такий аналіз дозволяє спрогнозувати шляхи вдосконалення системи вітчизняної інженерної підготовки. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2010-07-07
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2134
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 3 (2010); 88
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 3 (2010); 88 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 3 (2010); 88 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|