Record Details

The psychological and pedagogical aspects of professional training of students in technical universities

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title The psychological and pedagogical aspects of professional training of students in technical universities
Психолого-педагогические аспекты профессиональной подготовки студентов в технических высших учебныз заведениях
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ТЕХНІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
 
Creator Барановська, Л.В.
 
Subject an engineering higher education; Bologna process; competes and personally approaches
159.98 – 057.87:378.60/.69
инженерное высшее образование; Болонский процесс; компетентностный подход; личностно ориентированный поход
159.98 – 057.87:378.60/.69
інженерна вища освіта; Болонський процес; компетентнісний підхід; особистісно зорієнтований підхід
159.98 – 057.87:378.60/.69
 
Description  This article is devoted to psychological and pedagogical aspects of higher professional technical education. This analysis provides a possibility to find the way to improve the system of home engineering preparation.
 В данной статье представлены психологический и педагогический аспекты высшего профессионального технического образования. Такой анализ позволяет спрогнозировать пути совершенствования системы отечественной  инженерной подготовки.
 У даній статті представлено психологічний та педагогічний аспекти вищої професійної технічної освіти. Такий аналіз дозволяє спрогнозувати шляхи вдосконалення системи вітчизняної інженерної підготовки.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2010-07-07
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2134
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 3 (2010); 88
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 3 (2010); 88
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 3 (2010); 88
 
Language ru
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ