Record Details

USE FEATURES OF STUDENTS REPRESENTATIVE FOR SUCCESSFUL ASSIMILATION OF INFORMATION

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title USE FEATURES OF STUDENTS REPRESENTATIVE FOR SUCCESSFUL ASSIMILATION OF INFORMATION
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ОСОБЕННОСТЕЙ РЕПРЕЗЕНТАТИВНЫХ СИСТЕМ СТУДЕНТОВ ДЛЯ УСПЕШНОГО УСВОЕНИЯ ИНФОРМАЦИИ
ВИКОРИСТАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕПРЕЗЕНТАТИВНИХ СИСТЕМ СТУДЕНТІВ ДЛЯ УСПІШНОГО ЗАСВОЄННЯ ІНФОРМАЦІЇ
 
Creator Свириденко, О.М.
 
Subject
[37.013 + 159.9] (082)

[37.013 + 159.9] (082)

[37.013 + 159.9] (082)
 
Description  It is necessary for teacher to use of the «individual approach» for best learning of information which state during lecture for students. This approach involves the knowledge of representative system of pupils and information transfer taking into account of their basic system of perception, which gives a chance to increase the efficiency of process of training.
 Для лучшего усвоения излагается во время лекционного занятия студентам, для преподавателя необходимо применять «индивидуальный подход», который включает в себя знания репрезентативной системы слушателя и передачу информации, учитывая его ведущую систему восприятия, что в свою очередь дает возможность повысить эффективность процесса обучения.
 Для найкращого засвоєння матеріалу, що викладається під час лекційного заняття студентам, для викладача є необхідним застосовувати «індивідуальний підхід», який включає в себе знання репрезентативної системи слухача та передачу інформації, враховуючи його ведучу систему сприймання, що в свою чергу дає можливість покращити ефективність процесу навчання.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2009-05-09
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/3549
10.18372/2411-264X.1.3549
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 1 (2009); 55
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 1 (2009); 55
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 1 (2009); 55
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ