Record Details

PRINCIPLES OF EDUCATION CONTENT SELECTION IN THE CONTEXT OF FUNDAMENTALIZATION

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title PRINCIPLES OF EDUCATION CONTENT SELECTION IN THE CONTEXT OF FUNDAMENTALIZATION
ПРИНЦИПИ ВІДБОРУ ЗМІСТУ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
 
Creator Захарчук, Н. В.; кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету
 
Subject content; organization of teaching; principles of selection of education content; fundamentalization; fundamentalization of education content

зміст освіти; організація навчання; принципи добору змісту освіти; фундаменталізація; фундаменталізація змісту освіти
УДК 378.141 (045)
 
Description The article considers one of the most important issues of the theory of education nowadays - the problem of selection of education content in secondary and higher education. The author analyzes outlined problem in the course of the current process of curriculum fundamentalization. The article aims to offer relevant principles of systematization and selection of education content, compliance with which will ensure optimal organization and conduct of educational work in fundamentalizational processes. The paper proposes the principles of selection of education content, to which the author adds orientation of education content on the functional use of the obtained knowledge (profile / professional knowledge orientation, their practical significance); implementation of education content selection taking into account fundamental nature of knowledge (the ability to acquire new knowledge from already obtained); modern character of knowledge, that meets the requirements of society and reflects the today’s situation; orientation of educational content on the formation of personal values
Стаття розглядає одну з важливих проблем сучасності у сфері теорії навчання – проблему добору змісту освіти як у загальноосвітній школі, так й у вищих навчальних закладах. Автор аналізує окреслену проблему з огляду на сучасний процес фундаменталізації змісту освіти. Метою статті є запропонувати відповідні принципи систематизації та добору змісту освіти, дотримання яких забезпечать оптимальну організацію та проведення навчальної роботи в умовах фундаменталізаційних процесів. Відповідно до мети рекомендовано принципи відбору змісту освіти, до яких автор відносить орієнтацію змісту освіти на функціональне використання одержаних знань (профільне/ професійне спрямування знань, їх практична значущість); здійснення добору змісту освіти зважаючи на фундаментальний характер знання (можливість здобувати нове знання на основі вже отриманого); сучасний характер знання, що відповідає вимогам суспільства, відображає існуючий стан речей; та орієнтацію змісту освіти на формування особистісних цінностей учнів і студентів.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2015-03-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10199
10.18372/2411-264X.6.10199
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 6 (2015)
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 6 (2015)
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 6 (2015)
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ