CRITERIA, INDICATORS AND LEVELS OF FORMATION READINESS OF FUTURE SOCIAL WORKERS TO USING INTERACTIVE TECHNOLOGIES IN PROFESSIONAL ACTIVITY
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
CRITERIA, INDICATORS AND LEVELS OF FORMATION READINESS OF FUTURE SOCIAL WORKERS TO USING INTERACTIVE TECHNOLOGIES IN PROFESSIONAL ACTIVITY
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМУВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ |
|
Creator |
Хоменко-Семенова, Л. О.; асистент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного уніве-рситету
|
|
Subject |
readiness; interactive technology; criteria; indicators; levels of readiness; social worker
— готовність; інтерактивні технології; критерії; показники; рівні готовності; соціальний працівник УДК 378.037(045) |
|
Description |
The article is devoted to actual problem of training future social workers, whose professional level must comply with today’s requirements. The paper discloses the essence of the content of the readiness of future social workers to using interactive technologies in professional work, substantiated criteria, indicators and levels of formation determined readiness
Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх соціальних працівників, професійний рівень яких повинен відповідати вимогам сьогодення. У роботі розкрито суть змісту готовності майбутніх соціальних працівників до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності, обґрунтовані критерії, показники та рівні сформованості означуваної готовності. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2014-09-16
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10164
10.18372/2411-264X.5.10164 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 5 (2014); 129
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 5 (2014); 129 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 5 (2014); 129 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|