КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
СOMPETENCE APPROACH IN TRAINING AS A CONDITION OF DEVELOPMENT OF PROFESSIONAL IDENTITY OF FUTURE SPECIALISTS |
|
Creator |
Краснощок, А. В.; кандидат педагогічних наук, завідувач навчально-методичного кабінету Автотранспортного коледжу ДВНЗ «КНУ» м. Кривий Ріг
|
|
Subject |
компетентністний підхід; самосвідомість; професійна самосвідомість; майбутні фахівці
УДК 378.147:34 kompetentnostnyj approach; self-awareness; professional identity; future professionals — |
|
Description |
У статті проведено аналіз наукової літератури з проблеми організації навчання на основі компетентністного підходу як умови розвитку професійної самосвідомості майбутніх фахівців. Також у статті визначені основні умови модернізації вищої освіти України. Визначені шляхи організації освітнього процесу на базі компетентністного підходу.
In the article the analysis of scientific literature on the problem of organizing learning on the basis of competence approach as a condition of development of professional consciousness of future specialists. The article also establishes the basic conditions of modernization of higher education in Ukraine. The ways of organization of educational process on the basis of the competence approach |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2015-09-17
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10229
10.18372/2411-264X.7.10229 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 7 (2015); 70-74
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 7 (2015); 70-74 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 7 (2015); 70-74 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|