Географічний регіон як об'єкт туристичного маркетингу
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Географічний регіон як об'єкт туристичного маркетингу
Географический регион как объект туристического маркетинга Geographic region as an object of tourist marketing |
|
Creator |
Беркова, Оксана Петрівна
Борисюк, Оксана Анатоліївна Дудник, Іван Миколайович Беркова, Оксана Петровна Борисюк, Оксана Анатолиевна Дудник, Иван Николаевич Berkova, Oksana Petrovna Borysiuk, Oksana AnatolievnaI Dudnyk, Ivan Nikolaevich |
|
Subject |
географічний регіон
маркетинг регіону регіональний туристичний маркетинг туристичний регіон суспільно-географічна система географический регион маркетинг региона региональный туристический маркетинг туристический регион общественно - географическая система geographical region marketing of the region regional tourist marketing tourist region socio-geographical system 911.3 |
|
Description |
Досліджено географічні та регіонально-економічні підходи до змісту й особливостей туристичного маркетингу, зокрема його регіональних аспектів. Обґрунтовано необхідність і доцільність застосування категорії географічного регіону як складної територіальної системи щодо інтегрального об'єкта регіонального маркетингу в туризмі; розглянуто особливості та принципи такого застосування. Визначено, що регіон являє собою суспільно-географічну систему, яка в найпершому наближенні являє взаємопов'язану сукупність різноякісних елементів (природа – населення – господарство) в умовах цілісної території
Исследованы географические и регионально -экономические подходы по содержанию и особенности туристического маркетинга, в частности его региональных аспектов. Обоснована необходимость и целесообразность применения категории географического региона как сложной территориальной системы интегрального объекта регионального маркетинга в туризме; рассмотрены особенности и принципы такого применения. Определено, что регион представляет собой общественно-географическую систему, которая в первом приближении представляет взаимосвязанную совокупность различных элементов (природа - население - хозяйство) в условиях целостной территории. Geographical and regional-economic approaches to the content and features of tourist marketing, in particular its regional aspects are studied. Necessity and expediency of application of the category of geographical region as a complex territorial system in relation to the integrated object of regional marketing in tourism are substantiated; features and principles of such application are considered. It is determined that the region is a socio-geographical system, which in the first approximation is an interconnected set of different elements (nature - population - economy) in a single territory |
|
Date |
2020-05-20T16:16:51Z
2020-05-20T16:16:51Z 2019 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Беркова О.П. Географічний регіон як об'єкт туристичного маркетингу /О.П. Беркова, О.А. Борисюк, І.М. Дудник // Вісник Київського Національного Університету імені Тараса Шевченка. Географія: Наук. зб. – К.: ВПЦ Київський Університет, 2019. – Вип. 1(74). – С.75 -82.
1728-2721 http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42856 10.17721/1728-2721.2019.74.13 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет"
|
|