Record Details

Географічний регіон як об'єкт туристичного маркетингу

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Географічний регіон як об'єкт туристичного маркетингу
Географический регион как объект туристического маркетинга
Geographic region as an object of tourist marketing
 
Creator Беркова, Оксана Петрівна
Борисюк, Оксана Анатоліївна
Дудник, Іван Миколайович
Беркова, Оксана Петровна
Борисюк, Оксана Анатолиевна
Дудник, Иван Николаевич
Berkova, Oksana Petrovna
Borysiuk, Oksana AnatolievnaI
Dudnyk, Ivan Nikolaevich
 
Subject географічний регіон
маркетинг регіону
регіональний туристичний маркетинг
туристичний регі­он
суспільно-географічна система
географический регион
маркетинг региона
региональный туристический маркетинг
туристический регион
общественно - географическая система
geographical region
marketing of the region
regional tourist marketing
tourist region
socio-geographical system
911.3
 
Description Досліджено географічні та регіонально-економічні підходи до змісту й особливостей туристичного маркетингу, зокрема його регіональних аспектів. Обґрунтовано необхідність і доцільність застосування категорії географічного регіону як складної територіальної системи щодо інтегрального об'єкта регіонального маркетингу в туризмі; розглянуто особливості та принципи такого застосування. Визначено, що регіон являє собою суспільно-географічну систему, яка в найпершому наближенні являє взаємопов'язану сукупність різноякісних елементів (природа – населення – господарство) в умовах цілісної території
Исследованы географические и регионально -экономические подходы по содержанию и особенности туристического маркетинга, в частности его региональных аспектов. Обоснована необходимость и целесообразность применения категории географического региона как сложной территориальной системы интегрального объекта регионального маркетинга в туризме; рассмотрены особенности и принципы такого применения. Определено, что регион представляет собой общественно-географическую систему, которая в первом приближении представляет взаимосвязанную совокупность различных элементов (природа - население - хозяйство) в условиях целостной территории.
Geographical and regional-economic approaches to the content and features of tourist marketing, in particular its regional aspects are studied. Necessity and expediency of application of the category of geographical region as a complex territorial system in relation to the integrated object of regional marketing in tourism are substantiated; features and principles of such application are considered. It is determined that the region is a socio-geographical system, which in the first approximation is an interconnected set of different elements (nature - population - economy) in a single territory
 
Date 2020-05-20T16:16:51Z
2020-05-20T16:16:51Z
2019
 
Type Article
 
Identifier Беркова О.П. Географічний регіон як об'єкт туристичного маркетингу /О.П. Беркова, О.А. Борисюк, І.М. Дудник // Вісник Київського Національного Університету імені Тараса Шевченка. Географія: Наук. зб. – К.: ВПЦ Київський Університет, 2019. – Вип. 1(74). – С.75 -82.
1728-2721
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42856
10.17721/1728-2721.2019.74.13
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет"
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ