Record Details

Pedagogical conditions improve educational and cognitive process in passing duties in the army

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Pedagogical conditions improve educational and cognitive process in passing duties in the army
Педагогические условия повышения эффективности учебно-познавательного процесса при прохождении сборов в войсках
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ПРОХОДЖЕННІ ЗБОРІВ У ВІЙСЬКАХ
 
Creator Рахманов, В.О.
 
Subject


 
Description  In the article are considered the primary tasks of cognitive process at passage of educational assembly to armies, influence of educational work on maintenance of qualitative performance of educational program, and a positive moral and psychological climate in the collective. The pedagogical conditions of increase of efficiency of educational-cognitive process are revealed.
 В статье рассмотрены основные задачи познавательного процесса при прохождении учебных сборов в войсках, влияние воспитательной работы на обеспечение качественного выполнения учебной программы, положительного морально-психологического климата в коллективе. Выявлены педагогические условия повышения эффективности учебно-познавательного процесса.
 У статті розглянуто основні завдання пізнавального процесу при проходженні навчальних зборів у військах, вплив виховної роботи на забезпечення якісного виконання навчальної програми, позитивного морально-психологічного клімату в колективі. Виявлено педагогічні умови підвищення ефективності навчально-пізнавального процесу.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2009-12-30
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2122
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 2 (2009); 61
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 2 (2009); 61
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 2 (2009); 61
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ