Pedagogical conditions improve educational and cognitive process in passing duties in the army
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Pedagogical conditions improve educational and cognitive process in passing duties in the army
Педагогические условия повышения эффективности учебно-познавательного процесса при прохождении сборов в войсках ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ПРОХОДЖЕННІ ЗБОРІВ У ВІЙСЬКАХ |
|
Creator |
Рахманов, В.О.
|
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
In the article are considered the primary tasks of cognitive process at passage of educational assembly to armies, influence of educational work on maintenance of qualitative performance of educational program, and a positive moral and psychological climate in the collective. The pedagogical conditions of increase of efficiency of educational-cognitive process are revealed.
В статье рассмотрены основные задачи познавательного процесса при прохождении учебных сборов в войсках, влияние воспитательной работы на обеспечение качественного выполнения учебной программы, положительного морально-психологического климата в коллективе. Выявлены педагогические условия повышения эффективности учебно-познавательного процесса. У статті розглянуто основні завдання пізнавального процесу при проходженні навчальних зборів у військах, вплив виховної роботи на забезпечення якісного виконання навчальної програми, позитивного морально-психологічного клімату в колективі. Виявлено педагогічні умови підвищення ефективності навчально-пізнавального процесу. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2009-12-30
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2122
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 2 (2009); 61
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 2 (2009); 61 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 2 (2009); 61 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|