Record Details

К экспериментальному определению зависимостей сил бокового увода двухосного экипажа в кривых поворачиваемости.

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title К экспериментальному определению зависимостей сил бокового увода двухосного экипажа в кривых поворачиваемости.
До експериментального визначення сил бокового відведення двохосного екіпажу в кривих повороткості.
An Experimental Method of Determination of the Dependencies of the Lateral Skid Forces of a Two-Axle Vehicle in Terms of Turnability Curves.
 
Creator Хребет, Валерий Григорьевич
Хребет, Валерій Григорович
Khrebet, Valeriy
Мисько, Евгений Михайлович
Місько, Євген Михайлович
Misko, Yevgen
Вербицкий, Владимир Григорьевич
Вербицький, Володимир Григорович
Verbitskii, Volodymyr
 
Subject автомобиль
автомобіль
car
629.113
 
Description В работе предлагается один из возможных подходов к определению нелинейных характеристик (зависимостей) сил увода сведенных колес передней и задней осей, который «вытекает» из анализа нелинейной велосипедной модели экипажа. Представлен лаконичный способ получения нелинейных уравнений поворачиваемости и скольжения центра масс экипажа, указано на связь этих уравнений с характеристиками увода на осях экипажа.
Запропоновано один з можливих підходів визначення нелінійних характеристик (залежностей) сил відведення зведених коліс передньої та задньої висей, який випливає з аналізу нелінійної велосипедної моделі екіпажу. Подано лаконічний спосіб отримання нелінійних рівнянь повороткості і ковзання центра мас екіпажу, вказано на зв’язок цих рівнянь з характеристиками відведення на осях екіпажу.
The paper suggests a possible approach to determination of the non-linear characteristics of the skid forces of the reduced wheels of the front and back axles of a vehicle. The approach results from an analysis of the non-linear bicycle model of the vehicle. A laconic way of deriving the vehicle’s non-linear turnability and center-of-mass glide equations is presented. The relationship between these equations and the skid characteristics of the vehicle’s axles is noted.
 
Date 2017-12-12T11:16:22Z
2017-12-12T11:16:22Z
2017-10-17
 
Type Article
 
Identifier Матеріали Х міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні технології та перспективи розвитку автомобільного транспорту», 23-25 жовтня 2017 року: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет [та інш.]. – Вінниця: ВНТУ, 2017. – С. 126-127.
978-966-641-707-0
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31848
 
Language ru
 
Format application/pdf
 
Publisher Вінницький національний технічний університет, Вінниця, Україна.
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ