Record Details

Неофразеологізми на позначення основних стратегій маніпуляції у ЗМІ

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Неофразеологізми на позначення основних стратегій маніпуляції у ЗМІ
Neophraseologisms to denote the main strategies of manipulation in the media
 
Creator Плетенецька, Юлія Миколаївна
Лукащук, Альона Миколаївна
Pletenetska, Julia
Lukaschuk, Aliona
 
Subject неофразеологізми
маніпулятивні стратегії
надмірне акцентування
маркування
звинувачення
натяк чи інтрига
neophraseological units
manipulative strategies
overemphasis
labeling
accusation
hint or intrigue
 
Description У цій роботі розглядаються неофразеологічні одиниці, що використовуються основними англомовними ЗМІ, з точки зору їхнього характеру та рівня маніпулятивного ефекту, а також переклади цих маніпулятивних словосполучень українською мовою. Результати лінгвістичного аналізу маніпулятивних стратегій і тактик у нашій роботі дозволили визначити маніпулятивний потенціал неофразеологічних одиниць. Нам вдалося відібрати та класифікувати приклади неофразеологізмів, які автори використовують для реалізації основних маніпулятивних стратегій, таких як надмірне акцентування, маркування, звинувачення, натяк чи інтрига. Досконале використання видавцями маніпулятивних стратегій і тактик часто спотворює сучасні реалії соціального та політичного життя.
This paper considers neophraseological units used by mainstream English-language media in terms of their character and the level of manipulative effect as well as translations of these manipulative word-combinations into Ukrainian. The results of the linguistic analysis of manipulative strategies and tactics in our work allowed us to determine the manipulative potential of the neophraseological units. We have managed to select and classify the examples of neophraseologisms that authors use to realize the major manipulative strategies, such as overemphasis, labeling, accusation, hint or intrigue. The proficient use of manipulative strategies and tactics by publishers elicits the expected response to the material that they produce, and often distorts modern social and political life realities.
 
Date 2021-03-01T09:27:45Z
2021-03-01T09:27:45Z
2020-04
 
Type Article
 
Identifier Плетенецька Ю. М., Лукащук А. М. Неофразеологізми на позначення основних стратегій маніпуляції у ЗМІ / Юлія Плетенецька, Альона Лукащук // Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, С.І. Сидоренка. – К.: Аграр Медіа Груп, 2020. – С. 236-241
978-617-646-477-8
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48023
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ