Китайська тема в сучасних українських ЗМІ: проблемно-тематичний аналіз
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Китайська тема в сучасних українських ЗМІ: проблемно-тематичний аналіз
|
|
Creator |
Сидоренко, Тетяна Валеріївна
|
|
Subject |
дипломна робота
китайські мас-медіа журналістика комуністична ідеологія професійна етика китайська цензура українсько-китайські відносини |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. № 580 /од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник проекту: професор, д-р філол. наук Владимиров Володимир Михайлович
Актуальність теми дослідження зумовлена тим, що Китай – це країна з величезним потенціалом, що знаходиться серед провідних країн на світовій арені, посідаючи друге місце за обсягом ВВП після США, а також є постійним членом ООН та 677 міжнародних організацій, посідаючи перше місце у міжнародній торгівлі з Україною. Саме тому варто приділяти підвищену увагу відносинам Китаю та України, особливо в інформаційному середовищі. Протягом багатьох століть Китай був далеким та недосяжним, зі своєю окремою культурою та законами, наразі ж двері до китайського світу відкрили і тому країна привертає все більше уваги до себе. Китай був та залишається одним з наших найбільш важливих стратегічних партнерів. У 2019 році Китай став найбільшим ринком для українського експорту товарів, а також головним джерелом українського товарного імпорту. Україна переважно постачає до Китаю руди, зерно, жири, олію, машинне обладнання та відходи харчової промисловості. При цьому за останніх п'ять років частка сільськогосподарської та харчової продукції в українському експорті в Китай все зростає. Збільшується імпорт електричних машин, обладнання, пластмаси, полімерів, наземного транспорту, чорних металів. Імпорт з Китаю в кілька разів перевищує експорт України в Китай. Наприклад, у 2019 році експорт товарів становив 3,6 млрд доларів, а імпорт – 9,2 млрд доларів. Україна і Китай мають вже більше ніж 25 років від встановлення дипломатичних відносин, а взаємодія країн підіймається на новий рівень, що створює безліч можливостей як задля поглиблення співпраці, так і для реалізації спільних проектів та ініціатив. Проте комунікація між країнами, що багато у чому залежить від засобів масової інформації, є далеко не бездоганною. У сучасному світі, з його новітніми технологічними засобами зв’язку і поширення інформації, ЗМІ є одним з найважливіших чинників у формуванні відносин між країнами та народами. Вони можуть сприяти поліпшенню взаємної довіри, обміну різноманітними ідеями та культурними надбаннями. Китайська тема не є надто актуальною в українських ЗМІ, не беручи до уваги ситуацію з пандемією через COVID-19. Однією з причин є настороженість української сторони до існування цензури у китайській пресі та її безальтернативність. |
|
Date |
2021-01-05T11:59:19Z
2021-01-05T11:59:19Z 2020 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
Сидоренко Т.В. Китайська тема в сучасних українських ЗМІ: проблемно-тематичний аналіз. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 81 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44973 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|