Record Details

Організація маркетингових комунікацій в бізнес-процесах

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Організація маркетингових комунікацій в бізнес-процесах
 
Creator Петропавловська, Світлана Євгенівна
Пінчук, Є.А.
Скопінцев, Ю.В.
 
Subject інтегровані маркетингові комунікації
реклама
public relations
директ-маркетинг
збут
особистий продаж
65.29+65.42-5
339.138+334
 
Description Економіка початку ХХІ ст. значно відрізняється від економіки ХХ ст. завдяки зміні традиційних (преси, телебачення, радіомовлення) і впровадженню нових засобів маркетингових комунікацій (Інтернету, зовнішніх комунікацій та комунікацій на транспорті і т. ін.). Посилення конкуренції на світовому ринку
спонукає підприємства витрачати багато зусиль і засобів на просування виготовлених товарів і розроблення принципово нових їх зразків з урахуванням потреб споживачів. Це, у свою чергу, потребує пошуку нових засобів маркетингу, що дало б змогу значно скоротити маркетинговий бюджет і забезпечити ефективні зв’язки підприємства зі споживачами, конкурентами, посередниками і
постачальниками.
Важливою передумовою налагодження стабільної роботи підприємства в умовах ринку є наявність своєчасної достовірної інформації і правильне обрання каналу поширення, на які впливають різноманітні фактори прямої (постачальники, споживачі, конкуренти) і непрямої (швидкість передачі інформації) дії.
Комплекс маркетингових комунікацій - це вплив компанії на внутрішнє й зовнішнє середовища з метою створення та вдосконалення умов для стабільної прибуткової діяльності на ринку.
Маркетингова комунікація є двобічним процесом, оскільки використання маркетингових комунікацій, з одного боку, передбачає вплив на цільові й інші аудиторії, а з другого - передбачає отримання зустрічної інформації про реакцію цих аудиторій на здійснюваний фірмою вплив. Поєднання цих складових
становить систему маркетингових комунікацій.
Цілями маркетингової комунікаційної політики є підвищення обсягу продажів, мотивація споживача, зниження товарних запасів, створення або вдосконалення певного іміджу підприємства, формування позитивного образу підприємства, привернення уваги аудиторій до діяльності підприємства,
інформування громадськості про діяльність підприємства, надання інформації про товари підприємства, стимулювання акту купівлі.
Містить теоретичні засади організації маркетингових комунікацій на базі концепції інтегрованих маркетингових комунікацій, яка передбачає планування окремих програм для упорядкування всієї діяльності із просування товарів та послуг.
Для студентів економічних спеціальностей в галузі менеджменту, логістики та економіки і підприємництва.
 
Date 2020-06-15T08:34:54Z
2020-06-15T08:34:54Z
2013
 
Type Book
 
Identifier С.Є.Петропавловська, Є.А.Пінчук, Ю.В.Скопінцев. Організація маркетингових комунікацій в бізнес-процесах // Підручник за ред. Є.А.Пінчук, С.Є.Петропавловська, Ю.В.Скопінцев.- Б.: ПВНЗ «БІММ при МАУП», 2013.- с.307
966 - 608 - 513 - 5
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43473
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Бориспільський інститут муніципального менеджменту
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ