Record Details

МОТИВАЦІЙНО-СМИСЛОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОСОБИСТОСТІ ВИКЛАДАЧА В ПЕДАГОГІЧНОМУ СПІЛКУВАННІ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title МОТИВАЦІЙНО-СМИСЛОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОСОБИСТОСТІ ВИКЛАДАЧА В ПЕДАГОГІЧНОМУ СПІЛКУВАННІ
MOTIVATIONAL-SEMANTIC CHARACTERISTICS OF THE INDIVIDUAL TEACHERS IN THE PEDAGOGICAL COMMUNICATION
 
Creator Алпатова, О. В.; кандидат психологічних наук, доцент,
доцент кафедри педагогіки та психології пофесійної освіти Національного авіаційного університету
 
Subject індивідуальний стиль навчання; мотиваційно-смислова сфера; особистісно орієнтоване навчання; освітній процес, педагогічна діяльність; педагогічне спілкування; педагогічна взаємодія; педагогічні парадигми
УДК 378.147 (045)
individual learning style; motivation and sense sphere; personally oriented education; educational process; pedagogical activity; pedagogical communication; teacher collaboration; pedagogical paradigm

 
Description Здійснено аналіз проблеми мотиваційно-смислових характеристик особистості викладача вищого навчального закладу. Визначено найбільш розповсюджені в сучасній освітній практиці педагогічні парадигми. Проаналізовано особливості педагогічних парадигм у контексті професійної діяльності викладача вищої школи. Представлений аналіз результатів дослідження вивчення диспозиції учасників педагогічного спілкування.
The analysis of problems of motivation and semantic characteristics of the individual academics. It identified the most common in modern educational practice pedagogical paradigm. The peculiarities of pedagogical paradigms in the context of the professional activities of a high school teacher. The present analysis of the results of the research study of the disposition of the participants of pedagogical communication
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2015-09-17
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10217
10.18372/2411-264X.7.10217
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 7 (2015); 9-15
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 7 (2015); 9-15
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 7 (2015); 9-15
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ