ІНТЕГРАТИВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ КУРС ЯК ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ІНТЕГРАТИВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ КУРС ЯК ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ
The integrated educational course as theoretical and methodological foundation of the specialist’s formation both personally of the creative personality in the sistem of the higer technical education Интегративный учебный курс как теоретико-методологическая основа профессионального становления творческой личности специалиста в системе высшего технического образования |
|
Creator |
Лузік, Е.В.
|
|
Subject |
Інтегративні курси; неперервне навчання; компетентнісно-кредитний та модульно-діяльнісний підхід; креативні технології; особистісно-розвиваюче навчання
378 147 (045) Integrative courses; continuous training; competence – credit and modular – activity approach; creative technologies; personality – developing training 378 147 (045) Интегративные курсы; непрерывное обучение; компетентностно-кредитный и модульно-деятельностный подходы; креативные технологии; личностно-развивающееся обучение 378 147 (045) |
|
Description |
Розглянуто теоретико-методологічні основи формування інтегративних курсів як цілісного процесу особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечує умови подальшого розвитку творчої особистості, зберігаючи її творчу суть – пошуково-перетворюючу спрямованість.
The theoretical and methodological foundations of the integrated courses are considered. The integrated courses are considered as the integral process of the specialist’s formation both personally and professionally which provides the conditions for the further development of the creative personality and preserves his/her creative essence – the tendency to search and transform. Рассмотрены теоретико-методологические основы формирования интегративных курсов как целостного процесса личностного и профессионального становления специалиста, которые обеспечивают условия дальнейшего развития творческой личности, сберегая, при этом, ее творческую сущность – поисково-преобразующую направленность. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2010-07-07
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2142
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 3 (2010); 5
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 3 (2010); 5 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 3 (2010); 5 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|