Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Реклама в міжнародному бізнесі"
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Реклама в міжнародному бізнесі"
Учебно-методический комплекс дисциплины "Реклама в международном бизнесе" Educational and methodical complex of discipline "Advertising in international business" |
|
Creator |
Балабанова, Галина Петрівна
|
|
Subject |
реклама
рекламна діяльність рекламна стратегія міжнародна рекламна діяльність рекламна кампанія рекламні послуги |
|
Description |
Галузь знань: «Соціальні та поведінкові науки» Спеціальність: «Міжнародні економічні відносини» Освітньо-професійна програма: «Міжнародний бізнес» Дана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують міжнародний профіль фахівця в області міжнародного бізнесу. Засвоєння даної дисципліни дасть можливість методологічно обґрунтувати та системно упорядкувати теоретичні уявлення фахівця про рекламу як вид інформаційної діяльності, необхідної суб’єкту підприємницької діяльності для розвитку міжнародного бізнесу. Мета викладання навчальної дисципліни полягає у виявленні і розкритті теоретичних та прикладних аспектів рекламної діяльності у міжнародному бізнесі. This discipline is the theoretical basis of the set of knowledge and skills that form the international profile of a specialist in the field of international business. Mastering this discipline will provide an opportunity to methodologically substantiate and systematically organize the theoretical ideas of the specialist about advertising as a type of information activity required by the business entity for the development of international business. The purpose of teaching the discipline is to identify and disclose theoretical and applied aspects of advertising in international business. Данная учебная дисциплина является теоретической основой совокупности знаний и умений, формируют международный профиль специалиста в области международного бизнеса. Усвоения данной дисциплины позволит методологически обосновать и системно упорядочить теоретические представления специалиста о рекламе как вид информационной деятельности, необходимой субъекту предпринимательской деятельности для развития международного бизнеса. Цель преподавания учебной дисциплины состоит в выявлении и раскрытии теоретических и прикладных аспектов рекламной деятельности в международном бизнесе. |
|
Date |
2020-05-21T07:47:00Z
2020-05-21T07:47:00Z 2018 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42892
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/msword
application/msword application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document application/msword application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document application/msword |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|