Record Details

Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Реклама в міжнародному бізнесі"

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Реклама в міжнародному бізнесі"
Учебно-методический комплекс дисциплины "Реклама в международном бизнесе"
Educational and methodical complex of discipline "Advertising in international business"
 
Creator Балабанова, Галина Петрівна
 
Subject реклама
рекламна діяльність
рекламна стратегія
міжнародна рекламна діяльність
рекламна кампанія
рекламні послуги
 
Description Галузь знань: «Соціальні та поведінкові науки»
Спеціальність: «Міжнародні економічні відносини»
Освітньо-професійна програма: «Міжнародний бізнес»
Дана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують міжнародний профіль фахівця в області міжнародного бізнесу. Засвоєння даної дисципліни дасть можливість методологічно обґрунтувати та системно упорядкувати теоретичні уявлення фахівця про рекламу як вид інформаційної діяльності, необхідної суб’єкту підприємницької діяльності для розвитку міжнародного бізнесу.
Мета викладання навчальної дисципліни полягає у виявленні і розкритті теоретичних та прикладних аспектів рекламної діяльності у міжнародному бізнесі.
This discipline is the theoretical basis of the set of knowledge and skills that form the international profile of a specialist in the field of international business. Mastering this discipline will provide an opportunity to methodologically substantiate and systematically organize the theoretical ideas of the specialist about advertising as a type of information activity required by the business entity for the development of international business.
The purpose of teaching the discipline is to identify and disclose theoretical and applied aspects of advertising in international business.
Данная учебная дисциплина является теоретической основой совокупности знаний и умений, формируют международный профиль специалиста в области международного бизнеса. Усвоения данной дисциплины позволит методологически обосновать и системно упорядочить теоретические представления специалиста о рекламе как вид информационной деятельности, необходимой субъекту предпринимательской деятельности для развития международного бизнеса.
Цель преподавания учебной дисциплины состоит в выявлении и раскрытии теоретических и прикладных аспектов рекламной деятельности в международном бизнесе.
 
Date 2020-05-21T07:47:00Z
2020-05-21T07:47:00Z
2018
 
Type Learning Object
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42892
 
Language uk
 
Format application/msword
application/msword
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
application/msword
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
application/msword
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ