Методи підвищення якості організації пасажирських авіаперевезень
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Методи підвищення якості організації пасажирських авіаперевезень
Methods of improving the quality of passenger organization air transportation |
|
Creator |
Бєлічко, Дарина Андріївна
|
|
Subject |
авіакомпанія
діяльність якість метод оцінка претензія crm-система проект ефективність дипломна робота |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: Керівник проекту: к.е.н., доцент Висоцька І.І.
Якісне та стабільне функціонування авіаційного пасажирського транспорту забезпечує повноцінний розвиток економіки регіонів та країни в цілому, є одним з показників якості життя населення. Завданням авіаційного транспорту в сучасних умовах, що характеризуються жорсткою конкуренцією, є надання послуг з перевезення пасажирів, якість яких буде максимально задовольняти вимогам споживачів. Здійснення ефективного управління та розробка заходів щодо поліпшення якості обслуговування авіапасажирів, що задовольняє споживачів, вимагає застосування нових наукових підходів до вирішення проблеми підвищення конкурентоспроможності авіакомпанії шляхом оцінки рівня якості обслуговування авіапасажирів. Висока якість послуг стимулює підвищений попит до послуг авіакомпанії, внаслідок чого зростає обсяг продажів, доходи, прибутковість компанії, і, в кінцевому рахунку, її конкурентоспроможність. The quality and stable functioning of aviation passenger transport provides valuable development of economy of regions and country on the whole, is one of indexes of quality of life of population. The task of aviation transport in modern terms that are characterized a hard competition is a grant of services in carrying passengers, quality of that will maximally satisfy to the requirements of consumers. Realization of effective management and development of events are in relation to the improvement of quality of maintenance of air passengers, that satisfies consumers, requires application of the new scientific going near the decision of problem of increase of competitiveness of airline by the estimation of level of quality of maintenance of air passengers. High quality of services stimulates an increase demand to services of airline, the volume of sales, acuestss, profitability of company, and, in an eventual account, her competitiveness, grows as a result. |
|
Date |
2021-01-08T12:22:26Z
2021-01-08T12:22:26Z 2020-12 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45032
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|