Record Details

Методи підвищення якості організації пасажирських авіаперевезень

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Методи підвищення якості організації пасажирських авіаперевезень
Methods of improving the quality of passenger organization air transportation
 
Creator Бєлічко, Дарина Андріївна
 
Subject авіакомпанія
діяльність
якість
метод
оцінка
претензія
crm-система
проект
ефективність
дипломна робота
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: Керівник проекту: к.е.н., доцент Висоцька І.І.
Якісне та стабільне функціонування авіаційного пасажирського
транспорту забезпечує повноцінний розвиток економіки регіонів та країни в
цілому, є одним з показників якості життя населення. Завданням авіаційного
транспорту в сучасних умовах, що характеризуються жорсткою
конкуренцією, є надання послуг з перевезення пасажирів, якість яких буде
максимально задовольняти вимогам споживачів.
Здійснення ефективного управління та розробка заходів щодо
поліпшення якості обслуговування авіапасажирів, що задовольняє
споживачів, вимагає застосування нових наукових підходів до вирішення
проблеми підвищення конкурентоспроможності авіакомпанії шляхом оцінки
рівня якості обслуговування авіапасажирів.
Висока якість послуг стимулює підвищений попит до послуг
авіакомпанії, внаслідок чого зростає обсяг продажів, доходи, прибутковість
компанії, і, в кінцевому рахунку, її конкурентоспроможність.
The quality and stable functioning of aviation passenger transport provides valuable development of economy of regions and country on the whole, is one of indexes of quality of life of population. The task of aviation transport in modern terms that are characterized a hard competition is a grant of services in carrying passengers, quality of that will maximally satisfy to the requirements of consumers. Realization of effective management and development of events are in relation to the improvement of quality of maintenance of air passengers, that satisfies consumers, requires application of the new scientific going near the decision of problem of increase of competitiveness of airline by the estimation of level of quality of maintenance of air passengers. High quality of services stimulates an increase demand to services of airline, the volume of sales, acuestss, profitability of company, and, in an eventual account, her competitiveness, grows as a result.
 
Date 2021-01-08T12:22:26Z
2021-01-08T12:22:26Z
2020-12
 
Type Other
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45032
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ