INTEGRAL ESTIMATES AND STATISTICAL "NORMS" INDISCIPLINE (ACCORDING TO A SURVEY OF STUDENTS)
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
INTEGRAL ESTIMATES AND STATISTICAL "NORMS" INDISCIPLINE (ACCORDING TO A SURVEY OF STUDENTS)
ИНТЕГРАЛЬНАЯ ОЦЕНКА И СТАТИСТИЧЕСКАЯ «НОРМА» НЕДИСЦИПЛИНИРОВАННОСТИ (ПО ДАННЫМ ОПРОСА СТУДЕНТОВ) ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА ТА СТАТИСТИЧНА «НОРМА» НЕДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ (ЗА ДАНИМИ ОПИТУВАННЯ СТУДЕНТІВ) |
|
Creator |
Рева, О.М.
Максимова, О.П. |
|
Subject |
—
[37.013 + 159.9] (082) — [37.013 + 159.9] (082) — [37.013 + 159.9] (082) |
|
Description |
It is proved and suggested to use an exponential law of distribution of integral evaluation of indiscipline to define statistic index of «norm». The conversion procedures from the data of absolute overall indiscipline to stens were improved. That simplifies the quantitative and qualitative analysis of students’ misbehavior and makes it easier to watch the students while studying, avoiding the necessity to evaluate some definite features of such behavior and carrying out their aggregation into the integral one.
Подтверждается и предложено для установления статистического показ-ника «нормы» опираться на экспоненциальный закон распределения интегральных оценок недисциплинированности студентов. Усовершенствованные процедуры перехода от данных абсолютной суммарной недисциплинированности до стен, что значительно упрощает количественно-качественный анализ ложной поведения студентов и облегчает процесс наблюдения за ними в процессе обучения путем избежания необходимости оценки отдельных черт такого поведения и проведения их агрегирования в интегральную. Підтверджено і запропоновано для встановлення статистичного показ-ника «норми» спиратись на експоненціальний закон розподілу інтегральних оцінок недисциплінованості студентів. Вдосконалені процедури переходу від даних абсолютної сумарної недисциплінованості до стенів, що значно спрощує кількісно-якісний аналіз хибної поведінки студентів та полегшує процес спостереження за ними в процесі навчання шляхом уникнення необхідності оцінювання окремих рис такої поведінки та проведення їх агрегування у інтегральну. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2009-05-09
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/3554
10.18372/2411-264X.1.3554 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 1 (2009); 75
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 1 (2009); 75 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 1 (2009); 75 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|