ВИХОВУЄМО ЕСТЕТИЧНО У ВИЩІЙ ШКОЛІ НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ВИХОВУЄМО ЕСТЕТИЧНО У ВИЩІЙ ШКОЛІ НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Воспитываем эстетически в высшей школе на занятиях иностранного языка Nurture aesthetically in high school foreign language classroom |
|
Creator |
Гринюк, С.П.
|
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
Стаття присвячена естетичному вихованню студентської молоді в процесі вивчення іноземної мови. В статті вирішується питання систематичного застосування всіх аспектів педагогічної діяльності засобами іноземної мови в процесі виховання, зокрема, впливу естетично насиченого навчального матеріалу на формування свідомості та духовно багатої особистості, виявляються основні шляхи виховання. У статті розглядається комплексний підхід до реалізації естетико-виховних впливів в ході аудиторних занять: всі мовні аспекти (лексико-стилістичний, граматичний, фонетичний) наповнюються естетично цінним навчальним матеріалом; визначені принципи підбору такого матеріалу. Засоби наочності розглядаються як система, котра підлягає як педагогічним, так і естетико-виховним цілям. Основним видом діяльності на занятті іноземної мови є опрацювання художнього твору. У статті робиться акцент на тому, що на заняттях іноземної мови поряд з цілями навчання іноземній мові досягаються цілі естетичного виховання на основі базових видів діяльності: читання, аудіювання, письма, говоріння при вірному розмежуванні даних видів діяльності.
Статья посвящена эстетическому воспитанию студенческой молодежи в процессе изучения иностранного языка. В статье решается вопрос систематического применения всех аспектов педагогической деятельности средствами иностранного языка в процессе воспитания, в частности, влияния эстетически насыщенного учебного материала на формирование сознания и духовно богатой личности, выявляются основные пути воспитания. The article is devoted to the actual problem of modern theory and practice – aesthetic education of student youth during the process of language learning. There were determined the most important distinctive factors of comprehending the problem of aesthetic education of a person, defined the tasks of aesthetic education of student youth at present, grounded the substance of language learning in a higher educational establishment as well as explained the significance of complex approach of language learning managing to meet the aesthetic and learning needs. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2009-12-30
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2110
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 2 (2009); 81
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 2 (2009); 81 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 2 (2009); 81 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|