Record Details

Специфіка розвитку інформаційно-розважальних періодичних видань у Західній Європі

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Специфіка розвитку інформаційно-розважальних періодичних видань у Західній Європі
 
Creator Соловйова, Анастасія Юріївна
 
Subject дипломна робота
журнальна періодика
типологізація
жіночі журнали
молодіжна преса
дитячі журнали
онлайнові журнали
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. № 580 /од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник проекту: доцент, канд. наук із соц. ком. Іващук Антоніна Анатоліївна
З кожним роком в Україні видається все більше нових журналів. Деякі з них мали успіх і регулярно потрапляли в руки читачів, але багато з них не затримувалися на українському ринку і швидко зникали. Причин цьому багато: поганий кінцевий продукт, неправильний розподіл коштів, неефективна маркетингова стратегія та неправильний вибір теми журналу. Поступово функція ЗМІ змінилася, таким чином, починаючи активно використовувати соціальні мережі для своєї діяльності. В наш час соціальні мережі сприяють якісному зростанню медіа-аудиторії в Інтернеті та забезпечують зворотній зв'язок з користувачами, тому соціальні мережі стали важливим каналом для розповсюдження та генерації медіа-контенту. Тому ми зупинимося на вивченні перспективних тем китайських журналів, які трансформувались в інтернет-журнали.
Актуальність теми дослідження полягає в тому, що наповнення тематичних ніш журнальної продукції в Україні триває. На перший погляд здається, що різноманітності журналів, яка вже існує в Україні, достатньо. Але після більш детального спостереження та аналізу ми бачимо, що не всі ніші журнальної продукції заповнені. Порівнюючи кількість та різноманітність тем українських та закордонних виданьт можимо дійти висновку, що у нас є ще багато тем та напрямків, які не висвітлені або недостатньо висвітлені.
Наприклад, спостерігається багато вільного місця для спеціалізованих та корпоративних видань. У більш розвинених країнах більшість великих компаній мають корпоративні журнали, які знайомлять потенційних клієнтів з їхніми продуктами чи видами діяльності, а також підтримують корпоративний дух компанії. Що стосується України, то цей досвід лише почав застосовуватися, тому виробництво корпоративних видань має великі перспективи в майбутньому.
Що стосується іноземних спеціалізованих періодичних видань, то тут вони супроводжують майже кожне хобі та діяльність читачів. Наприклад, у Західній Європі видаються журнали про певні релігійні вірування та різні предмети колекціонування, про догляд за котами, для любителів гольфу та велосипедів, для маркетологів та інвесторів. Не кажучи вже про існування різноманітних більш загальних журналів, присвячених літературі, філософії, історії, різним дослідженням і відкриттям, коміксам і сатирі; великий вибір культурно-музичних журналів та журналів, присвячених ЛГБТ. В Україні цю тему вивчали такі вчені, як Ю. Бічун, Т. Лохіна, Т. Примак, Н. Пономарьова, Г. Тульчинський, П. Шагайда, та ін. Авторські методи належать В. Баранчеву, А. Костіну, Є.Попову, Є. Петрушевій. Бачення видавцями великої кількості вільного місця в часописних ЗМІ в Україні пояснює їх часті спроби вийти на ринок новими проектами та заповнити тематичні вакансії.
 
Date 2021-01-05T13:19:17Z
2021-01-05T13:19:17Z
2020
 
Type Learning Object
 
Identifier Соловйова А.Ю. Специфіка розвитку інформаційно-розважальних періодичних видань у Західній Європі. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 72 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44991
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ