ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Main stages of professional self-actualisation of teachers of higher educational establishment |
|
Creator |
Абсалямова, Я. В.; кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов за фахом Національного авіаційного університету
|
|
Subject |
викладач вищого навчального закладу; етапи професійної самореалізації; професійна самореалізація; стратегія професійної самореалізації викладача ВНЗ; самоменеджмент
УДК 378.126(043.3) professional self-actualization; self-management; stages of professional self-actualization; strategy of professional self-actualization of the teacher of higher educational establishment; teacher of higher educational establishment — |
|
Description |
У статті розкривається сутність та доводиться важливість процесу професійної самореалізації викладача вищого навчального закладу. Автор дає визначення професійної самореалізації викладача. Обґрунтовуються її етапи: початкового професійного становлення, професійної адаптації, що охоплює три підетапи (початковий, просунутий, повної адаптованості), та подальшої безпосередньої самореалізації фахівця. Наголошується на значенні самоменеджмента у стратегії професійної самореалізації викладача. Визначаються напрями подальших наукових досліджень означеної проблеми.
In the article the essence and importance of professional self-actualization process of the teacher of higher educational establishment are explained. The definition of professional self-actualization of the teacher of higher educational establishment is given by author. The main stages of self-actualization are proved to be: initial professional formation, professional adaptation, including three substages (beginning, advanced and complete adaptation) and further life-long self-actualization of the professional. The importance of self-management in the strategy of his professional self-actualization is stressed. The directions for further studies of the problem are defined |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2014-09-16
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10178
10.18372/2411-264X.5.10178 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 5 (2014); 6
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 5 (2014); 6 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 5 (2014); 6 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|